Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

DebatDebat

Skribent Svar: 8 Visninger: 201 Seneste: 23-02-2012 - 09:53
krusse
iconstifter
Susanne

Online: NEJ

Send mail
Hvad er det?
22-02-2012 - 01:20

Er der nogle som har et bud på hvad det er for noget som ses på dette billede?

Hvis I ved det, hvor findes disse 'dyr' så?
Besvar
polysl
medlem
steen

Send mail
Hvad er det?
22-02-2012 - 01:27

ligner en sengelus
Besvar
krusse
iconstifter
Susanne

Send mail
Hvad er det?
22-02-2012 - 01:32

Jeg vil ikke svare dig endnu Steen, for de andre som har lyst, skal lige have lov til at gætte.
Men tampen brænder, tør jeg godt antyde *S*
Besvar
krusse
iconstifter
Susanne

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 00:23

Hvad er det? 

Du havde ret Steen :o)
Husstøvmider og her er det nogle af de mange der opholder sig i vores senge/dyner

Det siges at vi er alt for dårlige til at vaske vores dyner og i løbet af 10 år vil dynen veje 10 % mere og det pga disse kryb OG deres afføring!

Det er da dejligt at vide at vi ikke sover alene, selvom man er single *grin*

Besvar
polysl
medlem
steen

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 00:28

gg bibianna

Jeg sover heller ikke alene.

Min misser ligger snoet ind omkring mit hoved når jeg sover, og om morgen behøver jeg ikke et vækkeur for den dapper mig i ansigtet med poten kl. 7.30 ret præcist.

Jeg skifter min mellemmadras 1 gang om året + dynen så problemet er nok minimalt i mit tilfælde.
Besvar
krusse
iconstifter
Susanne

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 00:36

hahahaha Steen, du er skøn
Sover med missen om halsen og dens mider drysser ned i sengetøjet .. Oooooooh my god!

Mellemmadras? fortæl lige hvad det er for en størrelse :)
Er det dét samme som en rullemadras?

Jeg´må sige at jeg er meget overrasket over det antal sengemider vi putter os sammen med.
Jeg vasker dyner 3-4 gange om året og mine hovedpuder skiftes ud. jeg er hysterisk med puder og smider dem ud et par gange om året.
Elsker nye puder og har gerne flere i sengen. Skal jo putte dejligt *S*

Besvar
polysl
medlem
steen

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 00:58

bibianna

Min mis bliver vasket 1 gang om ugen i speciel champoo så jeg tror ikke problemet er til stede. Den elsker at blive vasket men det har jeg så vænnet den til fra killing.

en mellemmadras er en lille madras på ca en tomme i tykkelse - du må ikke spørge mig om formålet med den da den følger med sengen "S"

Men nu er jeg ikke ret hysterisk med at holde tingen for sterilt da lidt skidt jo er med til at holde imum systemet oppe på dupperne.

Jeg kan huske et indslag fra tv2 for flere år siden hvor en børnehave holdt alt sterilt på en næsten hysterisk måde - uf ikke spise jord ikke sute på fingerne uden de er steriliseret.

Det gjorde så at sygligheden var større i den bestemte børnehave. Børns imum system skal udfordres og af den vej udvikles og gør den ikke det så risikere man at barnet bliver noget af en pjevs "S"

nej altså nu må jeg i seng missen står og tripper..
Besvar
krusse
iconstifter
Susanne

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 01:44

Polysl
Er du sikker på at det er godt gor katten?
Måske er den midefri, men nogle af miderne er jo gunstige for menneskenes hud. Hvad skulle ellers æde vores tørre hudceller?
Hva med missen. Dens pels kan vel ikke tåle al den vasken og baden?
Bliver pelsen ikke udtørret af det?

Jeg kan samlet set godt se at du er omgivet af et minimum af mider i sengen, men de er der alligevel... De er SÅ svære at se.. Kun ca. 1/3 mm store *S*

Jeg får det alligevel skidt af at tænke på at der er sengemider i min dyne.

Besvar
liegh
medlem
liegh

Send mail
Hvad er det?
23-02-2012 - 09:53

he he sengemider, og alt vores afskallede hudstumper, sved m.m der kan samle sig meget lækkert i ens seng. og hvor er jeg ligeglad, mine mider og mit hud og sved, og sover sammen med mine 2 små hunde, elsker også puder og putte i sengen som en hule.

kun en ting er mega træls her, i vores skov er der millioner af flåter, så både dyr, børn ja alle får bæsterne med hjem, så i flere måneder skal hunde og børn tjekkes godt hver dag. mine hunde får så dråber i nakken i de måneder.  
Besvar