|
vinterferie
06-01-2008 - 00:22
Hej For det første vil jeg sige at jeg synes altid det er svært at finde ud af hvad skal man foretage sig i ferier, når man er alene med et barn. Det skal jo helst være noget der kan give en som voksen noget energi ( kontakt med andre voksne) samt at børnene føler at de har fået nogle gode oplevelser sammen med ens forældre. Og for mit barn der er ene barn , har det også været vigtig at finde andre børn at være sammen med. Jeg synes det er meget vigtig at man husker som forældre at børn ikke har brug for at være væk fra hjemmet i alle de dage man har fri. Så ideen med at finde de aktuelle tilbud i lokal området, tror jeg er helt perfekt, især når det kun er en uges ferie det handler om.Desuden er det vel også ofte et økonomisk problem , hvad man kan få råd til som enlig mor eller far. For 2 år siden var min datter og jeg på ferie i sydfrankrig med rejseselskabet Ruby rejser fra Århus. De arrangerer bl.a fællesrejser - singler med og uden børn. En for mig helt perfekt måde at rejse på - jeg kom tilbage til hverdagen fyldt op med energi og mit barn med mange gode oplevelser i baggagen. hilsen Bente
|