Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Kultur - Andet - Det Alternative

DebatDebat

1 | 2 Næste »

Skribent Svar: 25 Visninger: 1660 Seneste: 19-12-2007 - 22:29
pefo
medlem
Persille

Online: NEJ

Send mail
’Besøg’ om natten
26-04-2007 - 10:13

Jeg har en fornemmelse af at jeg får 'besøg' om natten.... Jeg har nu flere gange mærket en skygge nærme sig og lægge sig ind i mig.

Lyder det for skørt??

En gang kunne jeg se skyggen og en anden gang vågnede jeg ved, at den krøb ind i mig... Det kan også godt være at skyggen lægger sig ved siden af mig, men det føles som om den kryber ind i mig og giver mig, omslutter mig og spreder en varm følelse i kroppen.

Er der nogen der har en ide om, hvad det er jeg oplever?
Besvar
udmeldt

Udmeldt

Svar: ’Besøg’ om natten
26-04-2007 - 10:39

Pefo: Ja. jeg har en "ide" om hvad det er du oplever: Inden jeg vil gå videre er der 3 ting som jeg vil bede dig tage stilling til: Er det "noget" du vil af med? Har du fået nogen nye gamle ting ind i dit hjem for nyligt? Har du inviteret nogen: fx af holdt sceancer, leget "ånden i glasset (beklager jeg er nødt til at spørge)*SSSS* 

//D
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
26-04-2007 - 11:05

Det er helt i orden. Jeg har ikke holdt seancer, men mediterer da. Men jeg har ikke haft nogen special oplevelse, der kan virke relevant i forbindelse med mine meditationer.

Om jeg vil af med noget, eller om der er noget jeg vil have. Det kan der vel meget vel være. Både bevist og ubevist... Men jeg synes ikke at jeg har noget konkret ønske.... det skulle da lige være kærlighed :-)
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
26-04-2007 - 11:35

Jeg flyttede ind i huset pr. 1.marts.
Huset er kun 2 år gammel, men er en ombygget gammel bondegård, hvor min lejlighed er en gammel kostald.
Soveværelset er på 1.sal.
Alt det gamle blev revet ned og selv fundamentet blev lavet på ny. Men det ligger altså oven på det gamle fundament.

I august arvede jeg en del ting fra min farmor, men de står nedenunder og var også møbler jeg havde, der hvor jeg boede før.
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-04-2007 - 12:01

Pefo: Beklager, jeg stillede mit spørgsmål forkeret, jeg ville ha' at vide om du ville af med disse "natlige" besøg*SSS*.

Cool, at du mediterer - det gør at du kan give nogle mere kvalificerde svar. Ok! prøv at fortæl mig om "manifestationen/skyggen" er feminin eller maskulin - hvad er din umiddelbare mening.

//D  
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
26-04-2007 - 12:11

Nårhh okay. Ja, det havde jeg vist lige misforstået.

Jeg har ikke noget  imod det, så det er okay at det er der. Men nu ved jeg jo heller ikke hvad det er.... :-/

Det føles maskulint.
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-04-2007 - 13:16

Pefo: Nu kan ingen være sikker*SSSS*. Umiddelbart vil jeg hælde til den antagelse at, der hos dig er tale om det begreb som kaldes Incubus (M)/sucubus (F). Uden at skulle gå i detaljer, er der tale om nogle ganske ”harmløse” væsner uden fysisk krop. Den ene slax er maskulin den anden feminin. I folketroen genkender vi ”Maren” (den der giver mareridt). Elverpiger & -drenge.  Når du pludselig begynder at opleve disse væsner, er det fordi, din følsomhed er blevet større (populært sagt er membranen til de andre verdener blevet tyndere *SS*). Disse væsner er relativt nemme af blive af med – blot til venlig orientering. Du har formentlig oplevet at dine børn har talt om ”usynlige” legekammereater – det er lidt det samme, der sker: Børn er mere sensitive....

Det som du oplever er langt mere almindeligt end de fleste vil tro*SSSSSS* 
 //D   
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
26-04-2007 - 18:49

dantalion  mange tank for svar. Det vil jeg da tænke lidt over. Undre mig dog bare over hvad "det" vil i min seng *ss*
Besvar
bingo600
medlem
Bjarne Nielsen

Send mail
26-04-2007 - 22:41

Hej Persille
Har selv oplevet det med at se skygger både Meget mørke og lyse skygger... Har lige som dig en hemmelig beundrer i sengen*S*

Da jeg læste din tråd fik jeg indtryk af at det måske var din bedstemor.. men du siger den er maskulin ... Hvad føler du når "den" er i nærheden? eller kommer du til at tænke på en bestemt afdød person..Hvis du gør det kan det evt. være den person der vil trøste dig
Hvordan er din følelse før det sker? måske den vil trøste dig hvis du er ked af noget...
 Vedkommende kan nok bedst komme igennem til dig når du er afslappet og det er du jo når du ligger i sengen

KH
Bjarne 
Besvar
udmeldt

Udmeldt

27-04-2007 - 12:40

Pefo: Selv tak -  Hva’ ”det” (det tror jeg han ville blive skuffet over at blive omtalt som*SSSS*) vil?   Incubus’en – for lad os antage, at det er sådan en) – er måske lidt nemmere at forstå, hvis vi forestiller os ham, som et væsen ligesom os med følelser, tanker etc. Han har blot ingen fysisk krop!  Alle typer af ikke fysiske væsner, kan godt lide at have kontakt med mennesker – hvorfor ved jeg det? Fordi jeg har spurgt*SSSS* Mennesket er noget så unikt som et åndeligt væsen, der har en fysisk krop. Kort sagt er der megen ”ubrugt” energi omkring de fleste mennesker & denne ubrugte energi, nærer – på en eller anden måde, de åndelige væsener uden krop. Nu er det sådan med væsner uden krop, at det med ”kroppen”, alzå, det at de er uden sådan en, faktisk er den eneste forskel på dem & os. Ligesom menneskene er de forskellige, nogen tænker mere med deres ”mave”, end med deres ”hoved”, der er løgnere, videnskabsfolk, dumme & kloge, osv. & lige en bemærkning: De evner, som enhver der arbejder seriøst med ”selvforædling” eller hvad vi ønsker at kalde det, på et eller andet tidspunkt opdager de har/får – som kan give sig udslag på mange måder – er IKKE et mål i sig selv, det er et tegn på at sindet er ved at vågne!!!    //D 
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
28-04-2007 - 09:53

Til Bjarne, rart at vide jeg ikke er den eneste ;-)

Den første gang jeg så den/ham/hende (ss), lød der en stemme i mit indre der sagde navnet på en af mine nære venner, der få uger forinden havde begået selvmord - uden at vi anede hvor langt ude han var....
Men jeg var samtidig i tvivl om det var - MIT ØNSKE - at det skulle være HAM (så navnet egentlig var et spørgmål), eller om det var fordi det netop var HAM, der var kommet for at sige noget.
Jeg blev da forskrækket (og lidt vantro) da jeg så skyggen... og da navnet kom, blev jeg faktisk irriteret, fordi det hele kan være lige meget nu, hvor han jo har truffet et definitivt valg, for sig selv. Hvis han havde spurgt efter hjælp mens han var i live, kunne jeg have gjort noget, men nu føler jeg at det kan være ligemeget.

Anden gang, mener jeg ikke at jeg fik noget navn. Men jeg følte at jeg blev indhyllede følelsen af tryghed og kærlighed. Det er jo en følelse, så jeg er lidt usikker på om det er de helt rigtige ord, til at beskrive den eksakte følelse.
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
28-04-2007 - 09:57

De evner, som enhver der arbejder seriøst med ”selvforædling” eller hvad vi ønsker at kalde det, på et eller andet tidspunkt opdager de har/får – som kan give sig udslag på mange måder – er IKKE et mål i sig selv, det er et tegn på at sindet er ved at vågne!!!

Dantalon, synes ovenstående sætning er så fundamental og vigtig at huske på.
Har derfor placeret den centralt i min hjerne *SS*

Jeg har forsøgt at søge lidt på nettet om det du skriver, men desværre uden held. Ved du hvor jeg kan finde mere info?

Persille
Besvar
udmeldt

Udmeldt

30-04-2007 - 14:17

Pefo:: Nettet er godt til mange ting - & du kan finde info om mangt & meget: Lige om det emne som du søger information, er det nok vanskeligt. Du skal nok prøve at finde nogle, der er beskæftigede med traditionel vestlig esoterik. måske hvis du kan finde nogle rituelle magikere *SS*

Besvar
regnbue
medlem
Regnbue

Send mail
01-05-2007 - 03:32

Hej!
Je g vil ikke blænde mig for meget i jeressamtale,men alligevel kanjeg ikke lade være<.
der er rigtig msnge slags væsener, som kan komme på besøg om natten. Der er både afdøde, alles algs ånder, astrale væsener, osv. Jeg synes, at de fleste af dem fører en snylter-tilværelse og det synes jeg ikke man skal byde velkommen. De har deres eget sted at holde til. Og så vidt jeg ved, er incubus mest af sexuelle natur.
Venlig hilsen Katalin
Besvar
udmeldt

Udmeldt

01-05-2007 - 09:16

Regnbue: Bland dig endeligt: Den type væsener som vi taler om her er nok mest kendt for, at være temmelig sexuelt orienterede. Selv om deres opmærksomheder kan være mange andre steder.

Om "man" vil pleje omgang med dem, er jo en stærk personlig sag *SSS* - hvis man endelig vil så find nogen, der er værd at omgås*SSS*
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
01-05-2007 - 11:24

Hej Katalin, jeg er da glad for at du "blander" dig. :-)

Jeg er jo netop nysgerrig efter at høre om andres meninger om min oplevelse.
Jeg har ikke selv så meget forstand på området, så præcis derfor er flere meninger da mere end velkomne.

Hilsen
Pernille
Besvar
udmeldt

Udmeldt

02-05-2007 - 21:19

Hej Persille.

Jeg har fundet noget stof på nettet som måske kunne komme fænomenet lidt nærmere.

Interesserede kan se mere her...
Besvar
pefo
medlem
Persille

Send mail
04-05-2007 - 11:04

hej 2mas, tak for linket. Interessant læsning må jeg sige. Super godt!!!

Og jeg må sige, at jeg nu er overbevist om at det IKKE er det, som min oplevelse handler om :-)

Besvar
powermom
medlem
LykkeMarie

Send mail
13-09-2007 - 17:03

Jeg har besøg hver eneste aften.. har haft det omkring godt 14 dage nu, men jeg orker ikke rigtig at sætte mig ned og åbene for den port så jeg kan se hvem det er jeg har besøg af..

jeg har en hyle lyd og en susene for ørene, og selv min hund er opmærksom på vores lille besøg..
Besvar
udmeldt

Udmeldt

14-09-2007 - 20:08

Hej Pefo!

Efter at have læst din tråd her med  Alle besvarelserne, Er jeg overbevist om at det i dit tilfælde handler om Din ven der ikke er Mere efter eget valg !

Jeg tror ikke det er "en" der er vær at bruge sin tid på !

Derfor vil jeg foreslå dig at gøre op med den Følelse / ( Falske Trykhed det er eller Trykhedsfølelse du har når han kommer til dig)
Som flere er inde på kan have en Sexuel karakter!

Egentlig tror jeg du skal bede vedkommende om at gå sin vej og ikke vende tilbage til dig mere for han er ikke længere noget for dig !

Fortæl ham at han er død og at du ikke vil have at han kommer som en anden snylter og tapper dig for ennergi længere !

Kort og kontant det er slut ! og som jeg har forstået det var han hellere ikke noget for dig medens han var her !

Det er den eneste måde hvorpå du finder dig en anden sød fyr som kan være noget for dig medens du er her på Jorden som Inkarneret Sjæl !

Du fortæller at du mediterer en del så ved du at der udgår en energi fra dig og til den højere verden !

Hvis du Næste gang han optræder hos dig og du bemærker hans tilstedeværelse Rejser dig op stiller dig ud på gulvet med samlede ben og strækker armene ud til siden, Lukker dine øjne, så du udgør et stående kors, Bed om beskyttelse fra Ærkeengelene og påkalder din skytsengel og bed om hjælp, spørg om til at man vil sende en engel ned og hente den pågældende,  på en bro af lys fra dig og til den åndelige verden, En bro hvorpå den pågældende engel kan gå og hvorpå englen kan bære den pågældende hjem eller over på den anden side hvor den pågældende sjæl kanfå den hjælp han behøver!

Hilsen B.J. / bjastro

Besvar

1 | 2 Næste »