24sjov 24foto 24Xtra Nyheder 24sport & spil 24familie 24entertainment
Community Blogs Grupper
Seneste nyt Seneste artikler

Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Kultur - Andet - Bogklubben

DebatDebat

Skribent Svar: 8 Visninger: 374 Seneste: 02-04-2007 - 18:20
solsikkens-sang
iconstifter
Solsikkens-sang

Online: NEJ

Send mail
Debatter: Vatikanets Mand - 1/3-30/4 2007
01-03-2007 - 15:37

Her i denne tråd kan du debattere omkring: 

Vatikanets Mand af Daniel Silva

~ Du kan skrive lidt om hvad du synes om bogen indtil nu.
~ Er det en bog som du bare læser derudaf, og ikke kan stoppe med igen?
~ Eller er det en dødbider, som du bare må opgive at kæmpe dig igennem.

Både gode og dårlige ting kan debatteres her i tråden.

Kom frit frem, når du er nået noget af bogen, så vi andre kan se at her stadig er liv i gruppen, og følge med i om der er andre der stadig læser den bog som netop DU er igang med.

Slutningen kan debattereres efter de første 1-1½ mdr. inde i de 2 mdr´s læsetid.
Besvar
twoflower
medlem
Twoflower

Send mail
Svar: Debatter: Vatikanets Mand - 1/3-30/4 2007
06-03-2007 - 23:19

Jeg er lige startet på bogen her i dag. Ind til videre synes jeg den er lovende, og den har da min interesse fanget :-) Er der flere der er igang med denne bog?
Besvar
udmeldt

Udmeldt

13-03-2007 - 22:43

Så fik jeg også lånt bogen og kommet igang med den - virker lovende indtil videre
Besvar
solsikkens-sang
iconstifter
Solsikkens-sang

Send mail
22-03-2007 - 17:16

Jeg er godt igang med denne bog. Dog hører jeg den som jeg plejer med bøger på lydbog. Og må sige at jeg har svært ved at skældne når den skifter til et nyt sted.

Altså når overskriften hedder noget nyt. Kan i følge mig?

Jeg synes den fanger godt - men jeg kan ikke helt placere om det hele forgår omkring 40érne eller om den også er nutidig, fordi de handler jo en del om alt det med jøder osv. Men altså, er det når han bare tænker tilbage? Eller?

Ihhh jeg gad godt have bogen ved siden af mig, men det er for sent nu. Den tager for lang tid at få hjem fra biblo. Men håber nogen andre kan hjælpe mig lidt her.

Den er spændende, og jeg kan varmt anbefale andre at gå igang med den :-)

Hvor langt er i to nået der allerede har skrevet her i tråden?
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-03-2007 - 20:11

Uha må godt nok indrømme jeg ikke er kommet meget længere - synes den er sværere at komme igang med end jeg lige troede først. .... Bliver den mere fængende når man komemr længere ind i den - for så vil jeg ta en dyb indånding og læse videre ;-) Sisse
Besvar
solsikkens-sang
iconstifter
Solsikkens-sang

Send mail
26-03-2007 - 22:49

Hej Sisse

Altså jeg er nået til CD 10 som skulle være den sidste. Og jeg synes historierne giver mere og mere mening nu. Altså de forskellige "essays" med steder og sådan, hænger mere og mere sammen, end sidst jeg skrev.

Men igen, jeg kunne stadigvæk godt tænke mig at se historien i bogform, men må blot bestille den hjem fra biblo, og blive klogere på den senere hen.... når det nok ikke indenfor disse to måneder.

Men jeg synes helt klart du skulle prøve at give den en chance, også fordi jeg utroligt gerne vil have nogen at debattere bogen med *Smiler*

Mvh.
Solsikkens-Sang
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-03-2007 - 23:38

Det kører vist rigtigt dårligt for mig i denne gruppe... Bridget Jones er ikke færdig... endnu... og havde lånt vatikanets mand på bib. - Men har afleveret den igen og betalt bøde for at overskride afl. fristen.. uden at have nået at åbne den. Det er da surt... Så jeg må jo nok melde pas på denne også... Ih altså... Men afventer at læse jeres andre indlæg om den, og se om det måske var værd at låne den igen en dag.
Så jeg venter spændt på lidt flere indlæg i denne tråd!
Besvar
myamya

Myamya

Send mail
27-03-2007 - 12:52

Jeg har indtil videre fået læst de to første (SMÅ) kapitler. Det første syntes var rigtigt godt - det andet mindre godt - lige umiddelbart fanger vatikanmiljøet mig vist ikke så meget. Men jeg vil da bestemt fortsætte med bogen :-)
Besvar
myamya

Myamya

Send mail
02-04-2007 - 18:20

Ja, nu er jeg så kommet noget videre (ca. 1/3) og er blevet ret så fanget af bogen. Jeg er meget spændt på hvad, der videre sker :-)

Besvar