24sjov 24foto 24Xtra Nyheder 24sport & spil 24familie 24entertainment
Community Blogs Grupper
Seneste nyt Seneste artikler

Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Kultur - Andet - Bogklubben

DebatDebat

Skribent Svar: 3 Visninger: 426 Seneste: 06-10-2007 - 22:31
solsikkens-sang
iconstifter
Solsikkens-sang

Online: NEJ

Send mail
Debatter: Kald Mig Elizabeth 1/7-30/8-07
05-07-2007 - 11:43

Her i denne tråd kan du debattere omkring: 

Kald Mig Elizabeth af Dawn Annadale

~ Du kan skrive lidt om hvad du synes om bogen indtil nu.
~ Er det en bog som du bare læser derudaf, og ikke kan stoppe med igen?
~ Eller er det en dødbider, som du bare må opgive at kæmpe dig igennem.

Både gode og dårlige ting kan debatteres her i tråden.

Kom frit frem, når du er nået noget af bogen, så vi andre kan se at her stadig er liv i gruppen, og følge med i om der er andre der stadig læser den bog som netop DU er igang med.

Slutningen kan debattereres efter de første 1-1½ mdr. inde i de 2 mdr´s læsetid.
Besvar
hekla
medlem
Hekla

Send mail
24-09-2007 - 21:38

Så fik jeg endelig købt denne bog - noget forsinket, jeg ved det. Har læst de første 30 sider og må sige, at den ikke helt fanger mig endnu. Selv om historien som sådan er god, så har hun en meget overfladisk fortæller-form, som ikke helt har fanget mig endnu. Men som sagt er jeg kun lige startet, så der er stadig håb - om ikke andet er den let læselig og god underholdning :-)

Andre der har fået den læst?
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-09-2007 - 06:10

Har den liggende på bordet, men har desværre ikke fået læst meget i den.
Men læses skal den, har bare haft meget om ørene den sidste tid.

/Christina
Besvar
hekla
medlem
Hekla

Send mail
06-10-2007 - 22:31

2 timers forsinkelse i lufthavnen og så var denne bog læst. Den var egentlig meget god - hvad jeg vil kalde let underholding.
Desværre bruger hun i bogen rigtig mange kræfter på at retfærdiggøre sin beslutning, hvor jeg havde håbet at hun blot havde fortalt fagts og dermed have lades os selv bedømme, hvad vi mener om hendes liv. Men ud over en rigtig eventyr-slutning :-) følte jeg mig underholdt. Kunne ikke rigtig blive forarvet over hendes valg, selv om jeg synes hendes argumenter for det er "for tynde" - men hver sin valg her i livet :o) Hvorfor kun hun ikke bare indrømme, at hun godt kunne lide at leve i middelklassen og var villig til at gå langt for det?

Kan godt anbefales hvis I vil slå et par timer ihjel, men personligt ikke en bog jeg vil huske lang tid bagefter.
Besvar