|
* Interese for Gruppen *
09-09-2007 - 22:27
Kære Alle medlemmer af Bogklubben
Jeg vil høre jer alle om, både her i gruppen, og via en gruppemail. Om folk overhoved har interesse for gruppens eksistens?
Måske markedet er mættet, måske folk blot har holdt sommerferie, og nu har lyst til at vi tager bogklubben op igen, jeg ved det ikke, men i må meget gerne give jer til kende i tråden her *Interesse for Gruppen*
~ Er der noget nyt i ønsker jer af gruppen ~ Har i nogen nye bogforslag - så kom endelig med dem i "Forslag til Bøger" tråden. ~ Køre vi for meget rundt i de gamle bøger, skulle vi starte helt forfra med boglisten, eller er det ok, der allerede er foreslået nogle bøger på listen, eller er det for uoverskueligt? ~ Burde vi kun læse 1 bog og ikke 2 bøger over to måneder. ~ Hvis I ellers har nogen forslag, så kom med dem her i tråden, så vil jeg tage dem op til revision. Jeg som stifter, synes nemlig at det er meget få af de 52 medlemmer, der deltager i de to tråde der er hver måned, med bøger vi skal læse i fællesskab.
Kom med dit bud til gruppens eksistens :-) Jeg glæder mig til at høre fra jer derude.
Mvh. Solsikkens-Sang Stifter af Bogklubben
|