24sjov 24foto 24Xtra Nyheder 24sport & spil 24familie 24entertainment
Community Blogs Grupper
Seneste nyt Seneste artikler

Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Kultur - Andet - Bogklubben

DebatDebat

Skribent Svar: 5 Visninger: 363 Seneste: 30-09-2008 - 14:19
solsikkens-sang
iconstifter
Solsikkens-sang

Online: NEJ

Send mail
* Interese for Gruppen *
09-09-2007 - 22:27

Kære Alle medlemmer af Bogklubben

Jeg vil høre jer alle om, både her i gruppen, og via en gruppemail. Om folk overhoved har interesse for gruppens eksistens?

Måske markedet er mættet, måske folk blot har holdt sommerferie, og nu har lyst til at vi tager bogklubben op igen, jeg ved det ikke, men i må meget gerne give jer til kende i tråden her *Interesse for Gruppen*

~ Er der noget nyt i ønsker jer af gruppen
~ Har i nogen nye bogforslag - så kom endelig med dem i "Forslag til Bøger" tråden.
~ Køre vi for meget rundt i de gamle bøger, skulle vi starte helt forfra med boglisten, eller er det ok, der allerede er foreslået nogle bøger på listen, eller er det for uoverskueligt?
~ Burde vi kun læse 1 bog og ikke 2 bøger over to måneder.
~ Hvis I ellers har nogen forslag, så kom med dem her i tråden, så vil jeg tage dem op til revision. Jeg som stifter, synes nemlig at det er meget få af de 52 medlemmer, der deltager i de to tråde der er hver måned, med bøger vi skal læse i fællesskab.

Kom med dit bud til gruppens eksistens :-)
Jeg glæder mig til at høre fra jer derude.

Mvh.
Solsikkens-Sang
Stifter af Bogklubben

Besvar
hekla
medlem
Hekla

Send mail
* Interese for Gruppen *
09-09-2007 - 22:45

Hejsa,
Jeg synes stadig klubben er en god ide. Har selv ikke været for aktiv (ingen grund til at remse undskyldninger op).
Men jeg tror du har ret: Det er på tide at starte på en frisk med en ny liste af bøger. Så måske man kunne prøve at få lagt et nyt udvalgt på - ved dog ikke lige hvordan vi kan få begyndt på det.
Men jeg synes det ville være en skam ikke at fortsætte :-) Og mange tak fordi du er så aktiv på siden.
Mvh.
Helle
Besvar
birtheb

Birthe

Send mail
* Interese for Gruppen *
10-09-2007 - 01:19

Har heller ikke været så aktiv, men har nu ellers læst masser af bøger.
denne sommer blev det til Peter Høeghs Den stille pige. Liza Marklunds Forelskede sig i et mareridt og Asyl af samme.
Nu er jeg  gang med Mærkedage af Jens Smærup Sørensen
Besvar
twoflower
medlem
Twoflower

Send mail
* Interese for Gruppen *
14-09-2007 - 23:55

Jeg har heller ikke været så aktiv, men jeg synes også det vil være synd hvis klubben lukker.  De første 3 måneder jeg var medlem prøvede jeg ihærdigt at få fat i månedens bog på biblioteket, men kun en gang lykkedes det. Desværre var den bog så svær at komme i gennem at jeg opgav lidt.

Egenlig er det lidt af en modsætning for mig. Jeg meldte mig ind fordi jeg gerne ville læse lidt andet end det jeg normalt gør, men jeg har lidt svært ved at få interesse for nogle af bøgerne ;-) Jeg ved jeg ikke kommer igennem mange af de main stream kvindebøger som er oppe og vende.. men man skal måske bare komme igang, så kommer interessen måske?

Besvar
hekla
medlem
Hekla

Send mail
* Interese for Gruppen *
10-08-2008 - 14:49

Ikke meget sommer lige p.t., så en bog må være en god måde at "komme lidt væk fra regnen". Jeg vil skynde mig at smutte til boghandleren og se om jeg kan finde Klovnen Shalimar, Dobbelgænger og Dødelig konspiration - så får vi se om der er noget godt i nogle af dem :-)
Besvar
rantala78
medlem
Rantala

Send mail
* Interese for Gruppen *
30-09-2008 - 14:19

Jeg synes det er en rigtig god gruppe. Jeg har bare ikke haft så meget tid til at læse her i sommer.
Men nu er jeg begyndt at læse igen.
Kommer med et forslag om lidt.

Hilsen Lone
Besvar