Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

DebatDebat

Skribent Svar: 8 Visninger: 3422 Seneste: 26-06-2009 - 17:35
solhat
iconstifter
Solhat

Online: NEJ

Send mail
Studenterfest - hvad gør man?
22-05-2009 - 18:15

Hvad synes i kunne være en god måde for en forældre at holde noget festlignende for sin datter? :) Jeg har det sådan at der naturligvis kan der arrangeres fest uden familien, det styrer hun selv, men hvordan kan jeg på en god måde med forældrerollen festligholde begivenheden? Jeg er blank?
Besvar
solhat
iconstifter
Solhat

Send mail
22-05-2009 - 22:05

Please?   ;)
Besvar
udmeldt

Udmeldt

22-05-2009 - 22:28

Jeg har ikke sådan en kæmpestor familie. Men altså min mor, min far, mine brødre, deres kæreste og mine tre bedste veninder fejrede mig med middag, hvor de allesammen holdt en tale, havde lavet en sang eller fundet gamle ting frem, som jeg havde lavet eller på anden måde mindede om et eller andet. Det var i sommerhuset med en hyggelig overnatning og solskin næste dag.

Og så holdt jeg fest for min klasse (og mine tre bedste veninder).

Der var i det hele tager mange fester rundt omkring og på skolen. Så jeg husker den sommer som en lang fest. Efbrudt af et par strandture, et par dage i sommerhus og sådan.

Måske vil hun gerne holde noget, der minder om en typisk konfirmation. Altså lidt højtideligt. Eller noget mere intimt - have en dag i Malmö sammen med dig og de allernærmeste. Jeg kunne godt lide min blanding. Jeg tror egentlig bare min mor arrangerede det uden at spørge om jeg ville (hahaha), men hun var nok sikker på, at det ville blive et hit.

Det var en fantastisk tid den sommer!
Besvar
solhat
iconstifter
Solhat

Send mail
23-05-2009 - 08:44

Fräulein> Det er jo netop fordi, det vrimler med fester på den tid, det er svært med et indspark hihi. SUPERGOD idé, det er nemlig på det jævne JEG ønsker det og langt fra en konfirmation MIN DATTER ønsker det.

Så det bliver min ex, storebror, hans kæreste og mit barnebarn. Min datters bedste veninde, min datters kæreste -  morfar og hans kone. Så beder jeg dem simpelthen om at have et indslag med - jeps - tusind tak, du - nu kører det på skinner :)
Besvar
solhat
iconstifter
Solhat

Send mail
23-05-2009 - 11:17

Vil lige bemærke at hun synes, det er en rigtig god idé og så vil hun invitere mere bredt til sin fødselsdag d. 6. juli, hvor hun fylder 20 år. :)
Besvar
solhat
iconstifter
Solhat

Send mail
09-06-2009 - 08:13

Arrangementet kører på skinner og jeg var ude at købe fine duge i går. Alle synes det er en sjov idé med indslagene og alle inviterede kan komme på trods af det er en torsdag. :)
Besvar
udmeldt

Udmeldt

11-06-2009 - 08:10

FEDT!

Rigtig god fest :-)
Besvar
solhat
iconstifter
Solhat

Send mail
26-06-2009 - 08:12

Fraülein det var en super dejlig fest :) I dag kommer studenterne i vogn, du ved. Så det er igang med at bage minipizza og diverse, da de kommer 18.30.
Besvar
udmeldt

Udmeldt

26-06-2009 - 17:35

Den dag var en god dag. Jeg har nok aldrig spist så meget før eller siden. Alle skovlede lækkerier ned i halsen på os. På den gode måde.

God dag!
Besvar