Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Bil, Båd og MC - MC - MC-mingler

DebatDebat

1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 53 Næste »

Skribent Svar: 1046 Visninger: 29827 Seneste: 10-05-2012 - 01:45
ravenn
iconmoderator
Ravagen

Online: NEJ

Send mail
Small talk #58
16-09-2009 - 21:25

...synes bare vi trænger til en ny, uforpligtende tråd....

Trænger du til at mc-ficere din pc? ... så er her lidt at downloade !

Besvar
ravenn
iconmoderator
Ravagen

Send mail
Small talk #58
16-09-2009 - 21:31

Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
Se dette program fra DR 2 iaften kl. 22.00
30-10-2009 - 15:52

http://www.dr.dk/DR2/Min_kone_er_sur/

Jeg skal gense dette program iaften. Se det sammen med din kone og eller din kæreste.

"

Der er ingen grund til at lade konen styre både hjem, børn og fritid enerådigt. Problemet er bare, at kvinder og mænd ikke kan se, hvordan de hver især styrer i parforholdet.

- Mænd er utrolig ærlige, når de først får sat ord på det, de går med i hovedet. Men de venter tit alt for længe med at sige noget. 

"

Som mand, så kik rundt i din stue:

Hvor er LP-erne som du nyder at lytte til? Står de frit fremme i stuen sammen med pladespilleren, eller ligger det hele på loftet?
Hvor er de store gulvhøjttalere som giver den bedste lyd? Er de udskiftet med søde små hjørnehøjttalere som passer i farven?
Hvor hænger dine jagttrofæer?  De foto du selv har lavet og er glad for? De nips, kunst og rariteter som du har bragt ind i fælleskabet?

Sæt dig ned sammen med din kone og eller kæreste, og se udsendelsen sammen - og så bed hende tie stille - bare den periode udsendelsen varer.

hekto

Må vi få et billede af din stue??

tak

:-)

Besvar
skne
iconmoderator
frode louw

Send mail
30-10-2009 - 16:32

Jeg så den i går

Se den i aften!!!!!!!

Problemet findes ikke i mit hus!
Besvar
stipson
iconstifter
stig p

Send mail
en ny, uforpligtende tråd....
30-10-2009 - 18:04

.. hvem tror du kommer på vejene om ca. en måned?? :)

klik på linket her  og find ud af det.... hohoho

Stipson
Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
30-10-2009 - 22:34

Et dejligt gensyn.

Noget jeg ikke til fulde forstår.

Hvorfor er det tilhængere af italienske MC-er som har en rød mc stående inde i stuen eller i påklædningsværelset?
Besvar
pawse
medlem
Kim

Send mail
31-10-2009 - 21:45

Sover med den om natten...!?
Besvar
hanneleh
iconmoderator
Hanne

Send mail
01-11-2009 - 18:28

He FjevSkrev :
"Noget jeg ikke til fulde forstår.

Hvorfor er det tilhængere af italienske MC-er som har en rød mc stående inde i stuen eller i
 påklædningsværelset?"   

For "min" stues vedkommende,
så står den italienske motorcykel der fordi jeg foreslog det, nok var kommentaren at det ville "ejerens mor" ikke syntes om, når hun kom på besøg. "Men det er vel ikke "svigermor" der bestemmer , vel?" Og det var provokation nok til at motorcyklen der kom ind at stå. Altså "konen" i huset fik sin vilje!  
italiener motorcykler er lidt specielle så hvorfor skulle kvindlige italienermotorcykel ejerer ikke også være lidt "specille"?
Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
05-11-2009 - 11:30

Hjælp, min kone er skide sur

Nej, det er ikke sådan, man støvsuger! De højtalere er alt for store! Vi skal have ny bil, og det skal være en BerlingoLigger al magt i parforholdet anno 2009 hos kvinderne? Eller er det bare mændene, der er for vattede og føjer kvindernes krav.

I starten af parforholdet er kvinden sød og forstående og overøser manden med ros. Men så snart hun har fået skovlen under ham, forvandler hun sig til en kontrolfreak. Hun bestemmer alt fra indretning til rengøring, mens manden føjer kvindens krav."

Og der er  2. del iaften kl. 22.00 fra DR 2.

Tving konen/kæresten til at se udsendelsen sammen med dig.

Det er meget afslørende for os mænd, hvor vattede nogle af os kan være:

Hvem har fortsat sin LP-pladesamling stående frit fremme i stuen med den musik som du kan lide?
Hvem har stadig de store gulvhøjttalere stående i stuen - dem som giver en fremragende lyd?
Hvem har jagttrofæer, egne fotos, egne billeder hængende på væggen i stuen?  De hænger der hvor du gerne vil have dem hængende, så du kan nyde dem dagligt.
Hvem har nips , kunst stående i frit fremme i stuen? Ting som alene du har ønsket dig, eller medbragt i parforholdet.
Hvilken kone/kærest har tilladt sig - uden dit vidende - at smide dine fodboldpokaler ud i forbindelse med en flytning?

Se udsendelsen og bed konen/kæresten tie stille mens udsendelsen kører. Og du har måske chancen for at du kan få et bedre liv.

En af legekammeraterne har denne raritet stående i sin stue, faktisk på kærestens opfordring.

FJev 
Besvar
ravenn
iconmoderator
Ravagen

Send mail
05-11-2009 - 17:04

Jesst har sin LP-samling stående frit i sturen: 2½ flyttekasse fuld!

Men jagttrofæerne er mine!*G*
Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
05-11-2009 - 19:53

Indlægget ovenfor rundsendte jeg i kompagniet idag.

Jeg fik flere tilbagemeldinger om at det var morsomt etc. og om det var min MC.

Der var også et enkelt kvindemenneske -

mamma mia en verbal skideballe jeg fik.

"
Den som kun tager spøg for spøg
og alvor kun alvorligt.

Han eller hun har forstået begge dele meget dårligt.

GRUK"

FJev
Besvar
ravenn
iconmoderator
Ravagen

Send mail
06-11-2009 - 01:17

Vi så den også i aftes....og grinte sjovt nok på forskellige tidspunkter.....*G*

Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
06-11-2009 - 10:55

Det er jo naturligt at i har grinet på forskellige tidspunkter. Det gjorde vi også hos os. Der er jo forskel på mænd og kvinder.

Jo mere man er åben og accepterer denne forskel, jo bedre samliv kan man have. Og omvendt - hvis man ikke fortæller sin mening, så er det min erfaring at man får det dårligere både med sig selv og sammen. Og det er surt.

Besvar
ravenn
iconmoderator
Ravagen

Send mail
Race....
06-11-2009 - 18:57

Der er lissom, der mangler noget....men der kan man selv sætte hvadsomhelst på efter smag....*G*

BAJAJ-DTS-Si-racer
Besvar
hanneleh
iconmoderator
Hanne

Send mail
07-11-2009 - 19:03

Fjev :

Bortset fra at jeg fik min vilje med at motorcyklen kom ind i stuen,
så det altså lige omvendt  her i ( Nej ikke min stue!)  huset hvor jeg bor. Her det "manden" der siger :

"Nej, det er ikke sådan, man støvsuger! De højtalere er alt for store! Vi skal have ny bil, og det skal være en BMW.

der skal ikke ligge motorcykeldele og flyde på stuegulvet. kattens kasse skal skiftes på den måde."

Ligger al magt i parforholdet anno 2009 hos mændene, (eller den der ejer huset)?? Eller er det bare kvinden , der er for vatted og føjer mændenes krav?.

Det handler vel om at snakke sammen,,,,,,,

men det er sku svært!

Besvar
carmen01
medlem
Carmen01

Send mail
07-11-2009 - 23:58

Jo, der er da masser af forskelle på mænd og kvinder!

Jev skrev: Der er ingen grund til at lade konen styre både hjem, børn og fritid enerådigt. Problemet er bare, at kvinder og mænd ikke kan se, hvordan de hver især styrer i parforholdet.

Det er nok meget rigtigt. F.eks. er der emormt mange kvinder, som er alt for glade for at nøjes med at bestemme hvor mange sofapuder der skal indkøbes, og i hvilke farver samt kiloprisen på frikadellefarsen - selv anno 2009.
Derimod interesserer de sig mindre for en lønforskel på min. 20 %, for flex eller fastrente, kapitalpension eller ratepension mv-. Resultater er alt for ofte denne forskel: Ved skilsmisse beholder hun sofapuderne og flytter i almen bolig med børnene, han beholder hus og den største pensionsordning, evt. MC.
Der er i sandhed stadig mange forskelle ;-)
Besvar
fjev
medlem
Fjev

Send mail
08-11-2009 - 00:04

Hanne

Jeg har ikke sagt, at hos os er det Stabschefen som ønsker at bestemme alt - heldigvis ikke. Men der er momenter i udsendelsesrækken som jeg kan nikke genkendende til. Og i et parforhold så gælder det om at vælge om man vil sætte hælene i og udkæmpe et slag,  vælge sin slagmark, eller man ønsker at retirere.

Det kan der komme nogle fine dialoger ud af - også efter over 30 års ægteskab.
Besvar
skne
iconmoderator
frode louw

Send mail
smalltalk
18-11-2009 - 15:01

Jeg fandt lige denneher:

Frode har altid undret sig over hvad moral egentlig er. Nu ved jeg det: Moral er en kemisk forbindelse som er let opløselig i alkohol

Besvar
carmen01
medlem
Carmen01

Send mail
smalltalk
18-11-2009 - 18:23

Og det kan tilføjes: hvorefter den omdannes til en klæbrig masse, der klæber særlig godt til taburetter :-)
Besvar
a_olsen
medlem
Lige så håbløs

Send mail
Race....
18-11-2009 - 18:27

Der er lissom, der mangler noget....men der kan man selv sætte hvadsomhelst på efter smag....*G*

Ja - der er sikkert ingen rystelser på sådan en (men sidevind kan afskrække)   *GG*
Besvar

1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 53 Næste »