| Skribent |
Svar: 108 |
Visninger: 3997 |
Seneste: I går - 17:54 |
|
|
Sydsjælland, Møn og Lolland-Falster rundt Kr. Himmelfart 17.-20. maj 2012
09-12-2011 - 15:52
Øv,øv,øv...Så skete det som bare helst ikke måtte ske...Jeg er nød til at melde afbud.... Olline har fået tildelt ferie på det tidspunkt så der er omrokeret på vores planer... :-( Jeg håber der er en anden som vil tage min plads som førerhund for sydsjælland, Møn og Bogø. Da jeg har været ude se på lokaliteterne vil jeg da gerne være behjælpelig med planlægningen.
|
|
Besvar |
|
|
09-12-2011 - 16:48
Du er tilgivet.Håber at i får en god ferie. Der skal nok være en,som vil afløse dig,selv om at jeg gerne så, at i var med til at gøre turen hyggelig
|
|
Besvar |
|
|
10-12-2011 - 01:34
Vi plejer at finde en løsning....men I vil blive savnet!
|
|
Besvar |
|
|
10-12-2011 - 13:13
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector.............hvis jeg har fri
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector .......hvis jeg har fri
|
|
Besvar |
|
|
10-12-2011 - 13:48
Som det ses, er der stadig masser af ledig plads. Så meld bare til!
Jeg er i tvivl om ladyen og bigger stadig vil deltage.....noget med en reducering af vognparken... :-(
|
|
Besvar |
|
|
27-12-2011 - 12:51
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector.............hvis jeg har fri Pawse
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector .......hvis jeg har fri Pawse
|
|
Besvar |
|
|
28-12-2011 - 20:31
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector.............hvis jeg har fri Pawse Takana
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector .......hvis jeg har fri Pawse Takana
|
|
Besvar |
|
|
28-01-2012 - 14:29
Fire måneder til Kr. Himmelfartsferien. Tid til en lille opdatering og reklame;-)
Er der stadig de tilmeldte der står på listen? Og hvem skal stå for Møn?
|
|
Besvar |
|
|
29-01-2012 - 01:56
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector.............hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector .......hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi
|
|
Besvar |
|
|
29-01-2012 - 17:47
Er det kun mig der har svært ved at læse det du har skrevet Carmen???
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi Skrubben
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi Skrubben
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector.............hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi Skrubben
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Kedde 47 vildmedhd Ravenn Jesst Lady C Bigger7500 hector .......hvis jeg har fri Pawse Takana Bibi Skrubben
|
|
Besvar |
|
|
29-01-2012 - 19:51
Carmen skrev:
Fire måneder til Kr. Himmelfartsferien. Tid til en lille opdatering og reklame;-) Er der stadig de tilmeldte der står på listen? Og hvem skal stå for Møn?
Tigerdyret og jeg er stadig med! Og det med Møn må vi finde ud af!
|
|
Besvar |
|
|
31-01-2012 - 21:44
:-) takker Linda, for oversættelsesarbejdet *GGG* min nye lille Mac baby skriver sjovt herinde;-)
Og Bibi, dejliugt du vil med.... det bliver en sand regnbue.... røde, blå og grønlysefine;-))) aldrig kedeligt at være sammen med jer Minglere hahahaha
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 20:29
Kære venner.
Så er foråret kommet og vi skal have landet alle forberedelser til denne tur.
Jeg er i kontakt med flere overnatningssteder - men jeg har behov for følgende:
I skal alle med det vuns bekræfte jeres deltagelse.
For så vidt førerhund til Sjælland og Møn havde jeg hørt på flyttekasserne, at der måske var en der gik og lurede. Der er imidlertid intet kommet her, så vi må videre.
Overnatningsmulighed er fundet på Møn - men uden teltmulighed - pris pr. nat ca. kr. 175, dertil morgenmad ca. 50.
Imorgen ved jeg om et sted på Lolland, hvor der både er lejligheder/B&B og mulighed for telt, har plads til os alle.
Skal jeg guide Jer fra ankomst torsdag, så bliver det uden Stevns området, til fordel for Vordingborg, Gåsetårnet, Ugledige, Præstø, Jungshoved mv. ned over Dronning Alexandrines Bro og videre til Møn.
Planlægningen af ruten for Lolland-Falster er senest idag drøftet med vores gode bekendt fra Museum Lolland-Falster og den er næsten klar. Vi kan love smukke steder;-)
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 20:32
Sydsjælland, Møn og Lolland-Falster rundt Kr. Himmelfart 17.-20. maj 2012 29-01-2012 - 17:47
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med StevnsDeltagere Førerhund(e)
Carmen Stipson Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e)
Carmen Stipson Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson
Stipson Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 20:41
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 20:54
Der er intet om at lure eller tilsvarende. Til flyttedagen fortalte jeg, at jeg har kontaktet Stange for at overtage at køre Møn rundt d. 18. maj.
Videre fortalte jeg, at Stange havde lidt sygdom, og når han var klar, så ville vi køre turen sammen.
Det er der ikke ændret ved, og Stange og jeg har har i formiddag "talt" med hverandre herom.
Der ligger en tur på tegnebrædtet, hvilke koncise aftaler Stange har med overnatning etc. det ved jeg ikke endu, så langt er vi ikke nået. Men jeg har fået oplyst at turen starter og slutter på en campingplads med telte og hytter i begge ender.
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 21:45
Jeg syntes, at deltagerlisten, er endskrænget en del, eller er der noget som jeg har misforstået? Listen, fra d. 29/1 2012 er altså noget længere.
|
|
Besvar |
|
|
23-03-2012 - 21:58
Takana, vi er gået fra interesse-listen til "bindende"-liste....så skriv dig bare på! :-)
|
|
Besvar |
|
|
24-03-2012 - 13:01
Endelig tilmelding - det er det nemlig Takana;-) fordi samtlige campingpladser og hytteudlejninger, som jeg talte med igår enten har udsolgt af hytter, eller er tæt på. Kr. Himmelfartsferie i en sen maj er temmeligt populært.
Af hensyn til dette - og også af hensyn til vores jyske venner, der ikke var med til hverken flytning eller på anden vis har kunnet læse hvor vi er henne med planlægningen, har jeg som skrevet som initiativtager dette år følt mig ansvarlig for, at der nu kom mere konkrete ting på bordet.
Det er derfor meget fint Jesper, at du i dette forum også får skrevet dig på, og rigtig fint at du gerne overtager Stanges førerhunds position på Sydsjælland og Møn. Jeg vil råde kraftigt til, at der IKKE bliver tale om at tage Stevns med - men at turen starter f.eks. ved Gåsetårnet, da de fleste fra den anden side først vil være her ved 12 tiden. Erfaringen fra sidste år, er at der ikke skal være alt for store begivenheder på denne eftermiddag. Det kan vi evt. skrive sammen om.
Mht til overnatning på Møn: Samtlige jeg nåede at tale med igår, beliggende fra Kalvehave til Møn havde besvær med at klare en booking. Skriv derfor straks herinde, hvor der mere præcist er booket - i modsat fald tager jeg teten, da vi ikke kan stå med 14 deltagere og ingen overnatning.
Det er ikke spor for tidligt - og af samme grund også derfor det er yderst praktisk, hvis de der har taget et ansvar også noterer det herinde og koordinerer med mig. F.eks. er det aldrig aftalt om Møn slutter med overnatning= der skal findes een overnatning på Lolland - eller om Møn slutter med køreturen og fortsætter til Lolland, dvs to overnatninger herovre.
Torsdag d. 17. Maj - Sydsjælland med Stevns Deltagere Førerhund(e) Carmen Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Fredag d. 18. Maj - Møn, Møns Klint og geocentret, Nyord, Bogø Deltagere Førerhund(e) Carmen Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Lørdag d. 19. maj - Falster og Øst-Lolland Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
Søndag d. 20 maj - Syd og Vest-Lolland (der køres tidligt mod Tårs, hvorfra der er færgeforbindelse til Fyn) Deltagere Førerhund(e) Carmen Carmen/Stipson ravenn Tigerdyret vildmedhd kedde47
|
|
Besvar |
|
|
24-03-2012 - 20:02
finder ud af imorgen eller mandag om jeg har fri...er både til madrasser og liggeunderlag..
|
|
Besvar |