| Skribent |
Svar: 43 |
Visninger: 1444 |
Seneste: 07-05-2012 - 17:03 |
|
|
Velkommen til.....
06-09-2011 - 19:23
Velkommen til Jan & Jan aka
apriliadude46
og
jan- som kører BMW K 1100 RS
Mindst én af dem kender os fra Fjæsbogens MCM-gruppe
|
|
Besvar |
|
|
Takker :)
06-09-2011 - 19:33
Takker for velkomsten.
Og... Det er ikke mig der kender gruppen fra FB :) Faldt ganske tilfældigt over gruppen ved en søgning på Google, og måtte simpelthen melde mig ind.
Håber at få masser af glæde ud af at være her :)
|
|
Besvar |
|
|
Takker :)
06-09-2011 - 19:35
Hej Jan, vi har en del aktive Nordjyder herinde, så muligheden for at rende ind i nogen af dem er bestemt tilstede!
Og ellers er det bare at blande sig i trådene, lave nye indlæg, osv, når det alligevel bare regner udenfor.... ;-)
|
|
Besvar |
|
|
velkommen ;)
07-09-2011 - 19:19
stort velkommen til gruppen her.
For tiden sker der ikke så meget, tja og så kan jeg ikke engang lave gang i den nu, for jeg brækkede håndledet i fredags. Køre kan jeg så ikke, men skrive, helst med små bogstaver, det kan jeg da. hvis i nye har spørgsmål om hvordan stedet her kan bruges, så bare spørg, jeg har masser af tid til at svare!
Vi har i gruppen her lige holdt fødselsdags fester, 5 år for gruppens eksistens. og billeder kan ses via link i de aktuelle tråde hvor der i overskrifterne står noget om fødselsdag.
så er der en emnetråd, med vores kalender, den bliver opdateret når der er nogen der laver nye køreture. alt her er baseret på at vi alle selv tager initerativer til ture, og snakke om hvad vi vil bare det handler om motorcykler.
|
|
Besvar |
|
|
velkommen ;)
07-09-2011 - 22:44
Takker igen for velkomsten :)
Næhh... Det er vist de fleste steder der ikke er sket ret meget her i sommer. Men vejret har jo heller ikke været til det helt store må man sige.
Har kigget lidt rundt i krogene af forum og har også læst og set lidt billeder. Og det var egentlig det der fik mig til at søge om medlemsskab.
Det ser, for mig, ud som om at det drejer sig mest om at hygge sig med sin hobby. Og det er det jeg finder tiltalende :)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
08-09-2011 - 16:15
skal da lige huske at sige at der er blevet lavet broderede mærker med gruppens logo, og badges også . tanken er at det med disse bliver det måske lettere at genkende hinanden når man som ny møder op et sted hvor der bliver lavet et arrengement! https://lh5.googleusercontent.com/_PtKflOUN_vA/Ta0-0Uk67JI/AAAAAAAADDE/mtfwgLOId3k/s720/2011_0419april0002.JPG
ravenn/ravage, jeg og nogle andre har badges til 10 kr, og de broderede til 70 kr
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
08-09-2011 - 19:15
Smart idé vil jeg sige. Det må da kraftigt overvejes :)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
18-09-2011 - 21:08
Velkommen til
himaljung
som skriver:
Hej jeg kunne godt tænke at være medlem da jeg arrangere/medarrangerer end del mc event og bruger meget tid på mc relateder tiltag med venlig hilsen Robert
Det vil vi da gerne høre mere om, Robert!
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
19-09-2011 - 21:48
Velkommen til Robert ,
hvad kører du på og ja da nysgerig efter at høre mere ;o)
Her sker ikke så meget for tiden, så det er fint med nye folk , måske nogen er lidt skrivelystne i alt det regnvejr?
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
25-09-2011 - 23:09
Rigtig velkommen til Hyggeonkel som kører en Triumph Thruxton :)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
25-09-2011 - 23:17
Ja velkommen til Hyggeonkel, som jo kommer fra min barndoms ø Als ;o)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
11-10-2011 - 20:28
Velkommen til tzjarli som vist er på udkig efter en chopper.. :)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
12-10-2011 - 11:23
Velkommen til
shadow 1100c
...og så tænker jeg...er det takana i ny forklædning, eller er vrimler det bare med Andreas'er på Faxe-kanten?
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 17:54
Velkommen til
Andersen7
som har et par mc'er i garagen.....er det Mandens den anden, Kirsten?
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 18:53
Hej og tak :-) Suzukien er min, Yamahaen er en eks-kærestes. Så jeg har kun een i garagen :-)
Nu hvor jeg er blevet mig selv igen .... så får jeg overhovedet ikke kørt, faktisk har den ikke været ude og rulle i år .... jeg er helt bange for at jeg har glemt hvordan man gør *sss*
At køre ture alene er slet ikke mig, halvdelen af fornøjelsen ved at køre efter min mening, er at dele køreturen, glæden over cyklen, og alt det der følger med, med andre :-)
Hvilket så også er grunden til at jeg har søgt herind :-) Jeg har et spinkelt håb om at jeg kan finde nogle mennesker herinde, som vil bære lidt over med alle mine nybegynder fejl, og køre sammen med mig.
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 19:02
Jamen det vil vi meget gerne! Nu er sæsonen ved at ebbe lidt ud, så selv om der stadig køres lidt (bl.a. Nordsjælland i morgen, se anden tråd), så bliver det nok for alvor til foråret du får nye kørekammerater!
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 19:11
ja jeg regner heller ikke med at det bliver før ..... men jeg håber at jeg måske lærer nogen i området at kende, som så jeg kan mødes med lidt før sæsonen går i gang, og lige få tjekket lidt op på cyklen.
Jeg ved godt at det forventes at når man har mc, så holder man den også .... men det er nok een af de ting jeg ikke har bekymret mig så meget om - det var ligesom noget kæresten gik og puslede med :-( det er så ris til egen røv nu.
Men jeg vil selvfølgelig gerne selv gøre det, bare jeg får at vide hvordan og hvad jeg skal bruge. Jeg lærer bedst ved at se det konkret, og prøve mens en anden viser .... Monkey see, monkey do ;-)
Det der med at læse mig frem til tingene, duer ikke rigtigt for mig - så bliver jeg usikker på om jeg gør noget galt, og så gør jeg det ikke :-)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 19:47
Sådan er vi mange der har det herinde, men heldigvis skotter det sjældent på gode råd, og så er der lagt op til skrueaften for os tøzer.....*G*
Hvem lægger garage til????? (og naturligvis en masse expertise!)
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 19:57
Vi er da nogle stykker fra (næsten) din egn, så mon ikke vi kunne mødes til en trilletur når det bliver lidt lysere og varmere....:-) Ang. vedligehold af mc....bare spørg Berntsen...hun ved hvad der skal til....:o)))
|
|
Besvar |
|
|
Velkommen til.....
05-11-2011 - 20:32
og der er en vedligeholdelsesseddel herinde på forum. Check den og spørg hvis du vil vide mere. Vi er cirka 300 personer som har 400 forskellige meningerer og gode råd :-)
|
|
Besvar |