| Skribent |
Svar: 11 |
Visninger: 1029 |
Seneste: 30-12-2009 - 22:19 |
|
|
SLOW-PCfighter:
25-12-2009 - 23:01
Er der een eller anden, som kender noget til SLOW-PCfighter, som efter sigende skulle kunne snuppe en masse fejl? Det koster 124,95 kroner om året for at få det fulde udbytte at fejlsletningen, men kan det egentlig betale sig at abonnere på SLOW-PCfighter?
Daniella
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:01
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/73532/ - er det nok for dig ? Altså: Kan ikke anbefales!!! Har fjernet det hos flere 'kunder'... CCleaner (som du nok kender) er bedre + gratis !!!
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
Online: NEJ
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:05
Glem alt om det pogram og hold dig til Ccleaner som jeg hved du har..
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:11
Jeg siger tak til jer begge to, Carls og Michael *ss*
Jeg benytter mig af Ccleaner, så jeg er godt dækket ind, siger I begge to. Det er godt at vide den slags, når man falder over et renseprogram *ss*
Daniella
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:11
Jeg kører med Slow-PCfighter og har ingen problemer.
Dog forundrer det mig, at jeg - hver gang når jeg tilslutter programmet, altid har en masse fejl som der skal rettes, selv om jeg lige har brugt CCleaner...
Ha' et godt Nytår!
speedy
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:17
...hver gang når jeg tilslutter programmet, altid har en masse fejl som der skal rettes...
Det er måske præcist de samme 'fejl' hver gang ?
Det er bare noget programmet generer for at vise hvor 'vigtigt' det er !!!
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 00:26
Michael
Jeg har SuperAntiSpyware, Advanced System Care, Ccleaner, og smart defrag.'
Jeg fjerner programmer med Revo Uninstaller, og kører med Avast, så jeg tror, jeg er nogenlunde dækket ind for "ulykker", men garantien er naturligvis ikke 100%.
Daniella
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
26-12-2009 - 07:58
Michael gar fuldstændig fod på det der:).
Mange af den sags programmer som koster er tit mere ulødige end de gratis, de gør med andre ord en masse ud af at fuppe brugerne til at tro at de er det eneste der dur med at fuppe meddelelser.
I bund og grund så gør den slags programmer intet du ikke selv kan, det gør ccleaner som sådan heller ikke, men de gør det mere tilgængeligt at få udført opgaverne, for de fleste vil det nærmest være umuligt uden. og selv for virkeligt dygtige brugere vil det tage oceaner af kræfter at rense ud på samme måde som cclener kan gøre.
Der hvor jeg vil hen er at det er en god tommelfingerregel at hvis prisen på brugervenlige overflader ( gui ) til eksisterende funktioner afskygger seriøsiteten, her bare modsat at kvalitet er billigt hvorimod dyrt er udslag for plattenslgeri :)
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
27-12-2009 - 22:08
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
Online: NEJ
|
SLOW-PCfighter:
27-12-2009 - 23:14
Daniella!
Jeg har lige læst tråden igennem, for at høre hvad eksperterne svarer på dit spørgsmål. Og jeg er tilbøjelig til at give dem ret.
Min PC var blevet langsommere og langsommere igennem de to år, jeg har haft den, selv om jeg abonnere på AVGs store pakke.
Da jeg så så reklamen for Slow-PC-fighter, sprang jeg på det. Og lad mig sige det helt klart.
DET HJALP IKKE EN SKID!
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
28-12-2009 - 00:53
Jeg siger tusinde tak til jer alle - også til dig rot. Det er altid rart at få respons på sit spørgsmål.
Milde Marie!!! jeg klikkede mig ind på Michaels link til Eksperten.
Det var da læsning enhver kunne forstå. Her fik jeg virkelig besked om, at jeg ligeså godt kan benytte mig af Ccleaner, som er gratis end at bruge Slow-Pcfughter, som man betaler for - det er hip som hap. Og Ccleaner holder rent i maskineriet - det kan jeg da se, da min maskine er lige så hurtig, som den dag jeg købte den.
Daniella
|
|
Besvar |
|
|
SLOW-PCfighter:
30-12-2009 - 22:19
(Bemærk 'debatten' fortsætter her -> http://www.eksperten.dk/spm/896485 )
|
|
Besvar |