Hej bmnk.
Det må jeg nok kalde dig i føeste omgang, du er ikke for gammel, det er snare mig der er det, jeg er 74 år, så jeg tror ikke rigtig du har lyst til at skrive sammen, men jeg prøver alligevel, vi skal jo ikke giftes, så det er ikke farligt.
Jeg er født og opvokset i Hillerød, men med masse omveje havnet på Tåsinge for 15 år siden, hvor jeg købte et andelshus på 65 kvm. her er både skønt og herligt at bo her, jeg har 5-6 km ind til Svendborg C, jeg har været single i 33 år, var alene med 3 piger fra de var 15-13 og 11 år, ingen problemer, kun lidt pengemangel af og til, en søn kom med moderen, som flyttede til Kolding og blev gift igen.
Jeg klare mig selv laver mad og bager en del, kommer i pensionistforening, hjælper lidt i et genbrug, samt kommer i et brugerlaug hvor man kan lave altmulig, der er diverse værksteder, da jeg kan lide at bruge hænderne.
Jeg fotogrsfere meget hernede i Svendborg og omegnen, men jeg kan ikke kægge dem ind her, men har et pogram PICASSA , som er nem at arbejde med, og kan sendes med mail.
Nu må jeg se om du svare mig eller du syntes jeg er for gammel.
Med venlig hilsen Svemd Erik.
svenderik10@oncable.dk