24sjov 24foto 24Xtra Nyheder 24sport & spil 24familie 24entertainment
Community Blogs Grupper
Seneste nyt Seneste artikler

Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

DebatDebat

Skribent Svar: 5 Visninger: 545 Seneste: 24-01-2010 - 12:58
artemistha
medlem
Susanne Pauk Pedersen

Online: NEJ

Send mail
Venner/pennevenner søges...
24-11-2009 - 10:38

Hej hej hej...

jeg søger som mange andre herinde nogle at skrive med, så hvis der er nogle der her lyst til at fatte "pennen" eller tastaturet i dette tilfælde og skrive til mig ville jeg blive vildt lykkelig, jeg er helt ny herinde så har vist ikke helt styr på hvordan tingene fungere endnu, så håber at i bærer lidt over med  mig... :)

Knus fra mig...
Besvar
bmnk

Brita

Send mail
24-11-2009 - 11:57

Hejsa
Håber du finder det du søger, jeg er nok lige lidt for gammel til at vi ville kunne få en god korrespondance.
Held og lykke
Besvar
snefus
medlem
svend erik jørgensen

Send mail
10-01-2010 - 21:00

Hej bmnk.
Det må jeg nok kalde dig i føeste omgang, du er ikke for gammel, det er snare mig der er det, jeg er 74 år, så jeg tror ikke rigtig du har lyst til at skrive sammen, men jeg prøver alligevel, vi skal jo ikke giftes, så det er ikke farligt.
Jeg er født og opvokset i Hillerød, men med masse omveje havnet på Tåsinge for 15 år siden, hvor jeg købte et andelshus på 65 kvm. her er både skønt og herligt at bo her, jeg har 5-6 km ind til Svendborg C, jeg har været single i 33 år, var alene med 3 piger fra de var 15-13 og 11 år, ingen problemer, kun lidt pengemangel af og til, en søn kom med moderen, som flyttede til Kolding og blev gift igen.
Jeg klare mig selv laver mad og bager en del, kommer i pensionistforening, hjælper lidt i et genbrug, samt kommer i et brugerlaug hvor man kan lave altmulig, der er diverse værksteder, da jeg kan lide at bruge hænderne.
Jeg fotogrsfere meget hernede i Svendborg og omegnen, men jeg kan ikke kægge dem ind her, men har et pogram PICASSA , som er nem at arbejde med, og kan sendes med mail.
Nu må jeg se om du svare mig eller du syntes jeg er for gammel.
Med venlig hilsen Svemd Erik.
svenderik10@oncable.dk
Besvar
fiskeskipper
medlem
Ronald

Send mail
12-01-2010 - 10:43

Hey  Snefus,

Det er godt nok ikke mig du har mail til men da det jo er en pennevend gruppe mailer jeg til dig aligevel.

Jeg bro i Faaborg men er født og  opvokset i Svendborg og opland har i nogle år boet på tåsinge i Vendeby & landet men er som du af en del omveje havnet her i Falsled du kan gå ind på min profil  og se foto af mig og mine*S* hvis du får lyst er du velkomen til at sende en mail, det var lidt for nu.

Venlig hilsen Skip.
Besvar
brummeline
medlem
susan

Send mail
17-01-2010 - 15:48

hejsa

så du selv søgte pennevenner så vil lige sende en hilsen til dig. du er velkommen til at skrive
Besvar
lis 123456789
medlem
lis kjær johannesen

Send mail
24-01-2010 - 12:58

hej susan 

jgs g her inde på 24 dk g det fadt intresse håberdu har lyst tl at skive smmer du påmessenger jeger40å boammened min frloved i en  2 værlæst lejighed og har alle vores dyr krv tilbage hilsen lis

Besvar