24sjov 24foto 24Xtra Nyheder 24sport & spil 24familie 24entertainment
Community Blogs Grupper
Seneste nyt Seneste artikler

Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

DebatDebat

Skribent Svar: 2 Visninger: 82 Seneste: 29-01-2010 - 14:56
fridas
medlem
Frida

Online: NEJ

Send mail
venner søges!
29-01-2010 - 10:43

Hej allesammen! Jeg leder efter nogle mennesker på min alder, jeg er 47 år, der kan lide og har lyst til at skrive mails om stort og småt, gode og dårlige oplevelser, alt hvad livet nu byder os. Jeg er førtidspensionist på grund af sygdom, og har ikke så stor en omgangskreds, jeg mangler lidt nye input og gode oplevelser, så hvis I ikke bor alt for langt væk kunne vi måske også mødes til en sludder og en kop kaffe/te og kage. Jeg bor i nærheder af Holbæk. Jeg interessere mig for at læse gode bøger, en tur på cafe, ture ud i naturen, dyr(især hunde og katte), håndarbejde, psykologi, det alternative, og samvær med gode venner og familie. Jeg håber at høre fra nogen af jer, og glæder mig til at få nye mailvenner. :-) Frida
Besvar
udmeldt

Udmeldt

venner søges!
29-01-2010 - 12:50

Hej Frida. Jeg ved ikke om det er okay for dig med vores aldersforskel, (jeg er 32 år), selv synes jeg ikke det gør noget. Jeg hedder Dorthe, er gift og har 3 børn, 2 drenge på 12 og 13 og en pige på 5. Jeg er også førtidspensioneret pga fysisk sygdom, og jeg savner ligesom dig, at finde nogen i samme situation som mig selv at tale med og mødes med og lave lidt hyggelige ting med, men det er ellers ikke nemt at finde nogen. Så skriv meget gerne hvis du har lyst til at mødes. :-) Hilsen Dorthe.
Besvar
fridas
medlem
Frida

Send mail
venner søges!
29-01-2010 - 14:56

Hej Dorthe!
Nej, det med alderen betyder ikke så meget, bare man har noget til fælles, og det tror jeg vi har. Du skal nok høre fra mig. :-)
Hilsen Frida
Besvar