Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

Du er gæst Alle - Kultur - Andet - på glat is

DebatDebat

Skribent Svar: 7 Visninger: 115 Seneste: 02-02-2012 - 12:48
plyskanin
iconstifter
plyskanin

Online: NEJ

Send mail
hvis du var ny på mingler.....
01-02-2012 - 17:00

hvis vi forestiller os, at du lige havde opdaget 24, og at det ovenikøbet var din debut på en internetgruppe, hvad ville du så gøre anderledes i din færden på sitet?
måske kan du huske din 1'ste gang du meldte dig og skrev? havde du andre forventninger end det viste sig at være?

jeg skal nok selv vende tilbage og skrive her ;-)
Besvar
being

timeless

Send mail
01-02-2012 - 18:25

Intet !
Besvar
otz

Esben

Send mail
01-02-2012 - 19:26

Næ, faktisk ikke.
Besvar
sci-fine
medlem
scifine

Send mail
01-02-2012 - 22:09

nej jeg er sgu godt tilfreds, særligt er jeg rigtig glad for de få gange jeg valgte at møde mine mingler venner IRL,

kemien holdt på fantastisk vis...jeg er stadig ikke kommet mig over det...det er venskaber for livet...

<3<3<3<3<3<3<3

Besvar
plyskanin
iconstifter
plyskanin

Send mail
01-02-2012 - 23:18

jeg hørte første gang om mingler i morgentv. og efter nogle dage tænkte jeg at det måtte jeg se hvad var. jeg var fast i troen på, at det var noget der kun foregik på skærmen, og jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mg at jeg ville få følelserne blandet ind i det. det var jo bare nogle fremmede der skrev et eller andet som man kunne læse på skærmen.
ja så naiv var jeg virkelig. jeg blev fuldstændig overvældet da jeg første gang sad og græd over noget der var foregået herinde, og ligeså var jeg, og er stadig fuldstændig overvældet over de profiler som jeg har mødt IRL. som du siger scifine - det er for livet ;-) og titusinde tak for det

det jeg ville gøre anderledes, og som jeg har lært med tiden er, at jeg ikke skal være for blåøjet og godtroende. der foregår mindre pæne ting bag "de skjulte gardiner" og som kan såre i hverttilfælde mig.
jeg ville ikke være så godtroende og gøre mig så sårbar fra start hvis jeg skulle starte op nu.
Besvar
sci-fine
medlem
scifine

Send mail
02-02-2012 - 11:08

jo men det er rigtig at der er foregået onde ting herinde. jeg ser det sådan at det er værst for dem der har gjort det.

det gjorde måske ondt på os andre et øjeblik, men nu er de profiler, som ikke er værd at huske for længst glemt for mit vedkommende. Til gengæld fik vi så meget godt fordi vi turde være åbne over for andre.

Besvar
sci-fine
medlem
scifine

Send mail
02-02-2012 - 11:09

så derfor ville jeg ikke gøre noget anderledes i dag.
Besvar
plyskanin
iconstifter
plyskanin

Send mail
02-02-2012 - 12:48

du har fuldstændig ret scifine :-)
og det er ikke fordi jeg skal blive ved med at hive gammelt skrald frem eller bære nag, jeg vil bare gerne - hvis det kunne gøres om - være nogle ting foruden.
det er jo bare et tankeeksperiment, for inter der er gjort kan gøres ugjort.
jeg er også langt videre, men jeg har jo startet tråden, og det er kun en lille bitte del af vores liv der udspiller sig herinde.

kh til alle :-)
Besvar