| Skribent |
Svar: 63 |
Visninger: 891 |
Seneste: 07-02-2012 - 13:28 |
|
|
Vanvid
03-02-2012 - 13:35
Nu var det jo på Rådhuspladsen, der skulle ske noget...............sport har nu engang højprioritet for rigtigt mange her til lands......
....og ja, det er jo deres sag - det er jo heldigvis frivilligt....
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
03-02-2012 - 19:12
Hvis nogle har lyst til at stå på pladsen fire timer før, er det deres sag, Det er ikke noget der kommer seerne ved. Så kunne man lige så godt sende fra Trianglen.
SLuk da for lortet og lav no´et andet imens hvis det irritere dig SÅ meget. Der sgu da nok af forskellige flimmer programmer og glo på.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
03-02-2012 - 19:42
SLuk da for lortet og lav no´et andet imens hvis det irritere dig SÅ meget.
Det har du ret i, Suresen.
Men man ser i sit tv-program, at landsholdets modtagelse vil blive transmittere fra kl. 12.50, hvilket man lægger ind under planlægningen af sin dag.
Men kl. 12.50 er landsholdet endnu ikke landet i lufthavnen. 10 minutter inde i udsendelsen får man meddelt fra en tom rådhusplads, at der stilles om til Kastrup. Her får man at vide, at maskinen lander om 20 minutter, men at der nu kommer Nyheder. Efter 10 minutters nyheder vender man tilbage til lufthavnen, hvor det atter meddeles, at der er 20 minutter til landingen. o.s.v. o.s.v.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
03-02-2012 - 19:53
Men man ser i sit tv-program, at landsholdets modtagelse vil blive transmittere fra kl. 12.50, hvilket man lægger ind under planlægningen af sin dag.
Planlægger du virklig din dag efter hva´der er på flimmeren ? Så er ALT håb ude
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 07:54
Jeg vil gerne støtte dummy - for jeg er enig - åbenbart en af de eneste.
Jeg planlægger også min dag efter de programmer, jeg gerne vil se, men jeg forsømmer jo heller ikke noget som pensopnist!
Det kan undre mig mere at det arbejdende folk kan se tv midt i arbejdstiden, skønt der snart ikke er meget der kan undre een - fx. også at folk kan sidde og mingle midt på dagen, skønt de angiveligt arbejder??
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 08:15
ocean: Det kan undre mig mere at det arbejdende folk kan se tv midt i arbejdstiden, skønt der snart ikke er meget der kan undre een - fx. også at folk kan sidde og mingle midt på dagen, skønt de angiveligt arbejder??
Når bare ikke det er dem, der synes, de betaler for meget i skat, som bruger deres arbejdstid på at mingle. For så giver det jo slet ingen mening, hvis de ønsker skatten ned, når de har fritid på arbejdet, som de får løn for. :o)
Nu gik jeg imod dummy, men egentlig forstår jeg det jo også godt, at hvis man tror, et program starter på en bestemt tid, især de store begivenheder, valg, kongelige bryllupper, sportsbegivenheder, og programmet så først starter rigtigt en time senere, så har man spildt tiden.
Er det noget, jeg meget gerne vil se, så lader jeg tv'et køre, mens jeg laver andre ting, indtil den egentlige begivehed starter - det er jo ikke altid man ved det - så spilder jeg ikke tiden på unødvendigt plidder-pladder i tv.
Jeg kan nu godt lide de oplysende ting, som man nogle gange får med, når der sidder et panel og diskuterer inden en begivenhed.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 08:27
Nej, vi er da i hvert fald flere......her hos os kigger vi nemlig også i TV-programmerne - og planlægger at se det, vi gerne vil se.
I hele perioden med EM-håndbold var der hele tiden programændringer i forhold til de fortrykte TV-blade.......den store hjemkomstdag ikke undtaget.
Men dagen før blev det flere gange beskrevet på TV, hvordan hjemkomstdagen var planlagt......det samme var tilfældet i Go´morgen Danmark.......der var flyvetid fra Beograd, ankomst i Kastrup, forventet afgang med bus mod Rådhuspladsen, forventet ankomst til Rådhuspladsen, balkonscene tidspunkt o.s.v.
I dag kan man jo se TV på computerskærmen, så mon ikke det er forklaringen på, at en del af det arbejdende folk, kan følge med i det hele - også i arbejdstiden.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 09:13
Planlægger du virklig din dag efter hva´der er på flimmeren ? Så er ALT håb ude
Det synes jeg var en ikke alene sur, men også dum bemærkning.
Tak for støtten fra Ocean og andre. Men hvis holdningen er, som Else og mange andre, så kan jeg godt forstå, at tv sender som de gør, men så ser det sort ud for folket som helhed.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 09:29
dummy: Men hvis holdningen er, som Else og mange andre.......
ØH, hvad er min holdning, som du opfatter den er???
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 09:32
Else!
Nu må du endelig ikke føle dig truffet. :-)
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 09:36
Næe-nej, dummy, jeg undrer mig bare.....
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 16:45
Det synes jeg var en ikke alene sur, men også dum bemærkning.
Ka´godt se det dummy, men misforstod dig.
Tro´de du helt LEVET hver dag efter tv oversigten.
Det er fjerneren ikke værd, med evige GENudsendelser og antikke b film.
Er der no´et BESTEMT som jeg vil se en dag planlægger jeg da OSSE efter det.
HAR forstået.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 16:57
Det kan undre mig mere at det arbejdende folk kan se tv midt i arbejdstiden, skønt der snart ikke er meget der kan undre een - fx. også at folk kan sidde og mingle midt på dagen, skønt de angiveligt arbejder??
Ved ikke med andre.
JEG ser mest tv og er på NETTET når jeg ER på arbejde.
Sidder RET meget disponibel på tilkald med LANGE vagter, og det ER i ORDEN med min chef.
Så nu ved du da DET.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 17:36
Suresen!
OK, men man kan så let misforstå hinanden. Og så er det godt, at man også kan rette misforståelser. Jeg skal selv passe på engang imellem.
Eksempelvis er jeg forment adgang til en gruppe, selv om der står på døren, at der er "højt til loftet". men så højt er der heller ikke, anden end at lysekronen rammer een i panden.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 17:43
Er der højt til loftet er der osse RET tit fodkoldt dummy. Tænk bare på DET her i frosten.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 18:02
*G*
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 18:05
Ja, jeg tror at stifteren har fået istapper i røven.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 18:09
Ved ikke HVA´gruppe du snakker om, men der heldigvis SÅ mange andre og være med i.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
04-02-2012 - 18:15
Det er også lige meget for mig. Det er bare paradoksalt, når der yderligere står, "så alle dem, der føler sig udenfor" er velkommen.
Men la' det nu ligge.
|
|
Besvar |
|
|
Vanvid
06-02-2012 - 07:50
suresen - Så nu ved du da DET.
Ja det gør jeg jo så i dit tilfælde, og er vel også en forklaring på hvorfor der er så få af "håndens arbejdere", der deltager i debatterne ;-P
|
|
Besvar |