Blogs Grupper
metroXpress
Søg

Menu

RSS24.dk - Artikler

Nyhed!Nyhed!

DebatDebat

Skribent Svar: 4 Visninger: 620 Seneste: 28-07-2008 - 23:29
henrikgamle
medlem
henrik

Online: NEJ

Send mail
Weekend Far M/K
28-07-2008 - 08:46

Da at jeg er Weekend far så kunne jeg godt tænke mig at hørre hvad at i laver med jeres børn i den tid at i har dem. Jeg har selv værret en uge på Sjælland sammen med sønnen, den sidste uge går med ren afslapning, jeg mener ikke at vi skal noget hver dag men tager en dag af af gangen. Børn har jo også brug for at kede sig.

Henrik..

Ps. Iaftes var vi ude at fiske, men fangede heldigvis ikke noget, så var jeg jo fri for at gørre dem rene.
Besvar
malemingler
medlem
Michael

Send mail
Weekend Far M/K
28-07-2008 - 17:54

Hvor er det dog et trist udtryk Weekendfar - som om man er degraderet i værdi fordi man er mand. Er måske nemt nok for mig at sige for jeg har børnene på halv tid og er derfor fuldt ud lige så meget involveret i deres dagligdag som deres mor (jeg synes jeg fornemmer du kun har dem i weekends!?) For mit vedkommende får de lov til at holde ferie 100%, d.v.s. har de lyst til stranden, jamen så kører vi, har de lyst til is så for vi en is etc. etc. etc. Ingen snærende dagligdagsbånd, ingen rutiner. Netop lad dem kede sig og tag en dag af gangen. Har selv været i Harzen med dem en uge, og nogle dage på campin i Ebeltoft. Børn ELSKER camping, hvis de aktiviteter der appelerer til dem ellers er på pladsen
Besvar
udmeldt

Udmeldt

Weekend Far M/K
28-07-2008 - 22:43

henrik.spørg børnen hvad de vil lave,i kunne jo også besøge besteforældre og familien fra din side..kan også taget til vandet eller ud i det blå... og i svømmehalden...
Besvar
henrikgamle
medlem
henrik

Send mail
Weekend Far M/K
28-07-2008 - 23:15

Jeg har en søn, når han er hos mig, så gider han ikke komme nogle steder, her i byen er der masser af andre børn, det skal ikke fårståes at vi ikke laver noget når han er her, idag var vi nede ved min far og mor og en tur ved stranden, imorgen skal han tvinges til at komme en tur til Løkken, det er vist mest mig der gerne vil det. Hvids at det skulle gå efter hans hoved skulle vi jo barre værre her
Besvar
udmeldt

Udmeldt

Weekend Far M/K
28-07-2008 - 23:29

jammen måske hygger han sig sammen med dig og vil bare være sammen med dig..hvis han har det sådan har han det jo godt når han er hos dig...
Besvar