| Skribent |
Svar: 2908 |
Visninger: 39262 |
Seneste: I går - 12:05 |
|
|
Godmorgen til en dejlig dag.,
07-10-2009 - 10:43
Godmorgen eller måske god formiddag til alle her i VSV og nyd nu dagen KH Julle
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 06:29
god morgen til alle :-)
nu er det torsdag igen
jeg vil lave en kande kaffe og se hvad dagen bringer
jeg ønsker jer alle en god dag og pas godt på jer selv og hinanden
hilsen fra østjylland fra uwe
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 06:36
Godmorgen alle sammen. Det er mørkt og koldt udenfor, så jeg må lige ha' fundet vanterne frem til morgenturen. Ha' en rigtig god dag. Hilsen Dorthe.
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 06:38
De Damer og Herrer..,Så er jeg hende der snart er smuttet.., kan I hae en god dag .., pas godt på Jer selv og hinanden.., HUSK det nu.., SMIL  Frisk kaffe til alle.., smil My der lige har to min til at sidde med sin kaffe - inden hun skal have liv i drengene
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 07:57
Godmorgen, allesammen ...
Kan ikke rigtig se, hvilket vejr det er, men tørt ihvertfald ... altid en god start ...
Skal hhv se film i et fag, og i teatret med det andet i dag og i aften, så det skal nok blive godt ...
Stort morgenkram til alle
Britta.
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 08:30
GOD MORGEN Uwe, Dorthe, My, Britta og alle i gruppen, jeg vil ønske jer en rigtig dejlig dag Nu nærmer vinteren sig, da vi gik tur i morges lå der hvid rim på græsset, og det var drøn koldt for fingerne, men Rex, nej han havde slet ikke tid til at tænke på at komme hjem, og hvis han havde fået lov at bestemme løb vi nok rundt ude i byen endnu jeg ved ihvertfald at jeg skal have fundet vanterne frem til i morgen  Hilsen Villy
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
Online: NEJ
|
08-10-2009 - 09:06
 Godmorgen til jer allesammen. Johnny
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
08-10-2009 - 09:24
 Allesammen pas godt på jer selv og hinanden smil. Daisy.
|
|
Besvar |
|
|
08-10-2009 - 11:07
 Goddag til dig derude, solen skinner ind ad mine vinduer så det er en skøn efterårsdag, jeg vil nyde den i fulde drag med en tur i byen og indesysler....
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 06:52
Hjertelig godmorgen til alle i vsv..., nu da MY er på ferie, skal kaffen ikke mangle
kh Graf, som ønsker alle en go og dejlig dag...
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 07:11
 Ja men så siger jeg da også godmorgen, og leverer boller til morgenkaffen. Ha' en rigtig dejlig fredag . Hilsen Dorthe.
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 08:10
GOD MORGEN Erik, Dorthe og alle i gruppen, jeg vil ønske jer en rigtig dejlig dag. Man kan godt mærke at vinteren nærmer sig, det bliver mere og mere koldt om morgenen, dog i dag lå der ikke rimfrost på græsset, men det er koldt for hænder og ører. Erik hvor er det dejligt med varm kaffe, den kan man godt trænge til i dag  Hilsen Villy
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
09-10-2009 - 08:14
 Håber i har sovet godt allesammen.. Pas godt på jer selv. Siger mange tak for kaffe og dejlige boller. smil. Daisy.
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 09:03
Godmorgen, allesammen ...
Heldigvis er det snart ferie, og det trænger vi til!!
Vi glæder os til at kunne koncentrere os om ungerne i en uges tid, og det kulminerer så lørdag, hvor vi tager til Forum i København for at se "Walking with Dinosaurs"-showet.
Det glæder de sig enormt til.
Skal bare lige have fundet en babysitter til Joshua, som er for lille til at få noget ud af det.
Tak for varm kaffe og boller, kunne i hvertfald godt bruges.
Stort morgenkram til alle
Britta.
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 10:19
 Hej herinde - igen starter dagen med solskin, dejligt som solens stråler varmer op i min stue og humøret er i top, pas godt på dig selv og god fredag til dig derude.... Endnu en uge er gået og igen står det på danseaften og talentshow i TV, hyg jer derude i stuerne.... Kh. Ruthie....♥
|
|
Besvar |
|
|
09-10-2009 - 10:36
 Eller jeg skulle måske sige frormiddag :o) Her er hele natten gået med hyggesnak - så er det jo dejligt man kan sove længe Jeg bor ikke i hus med lille fyren hvorfor det er muligt.., hihi smil My deer siger - Kan I have en dejlig dag - pas godt på Jer selv og hinanden
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
09-10-2009 - 11:37
God formiddag og god weekend. Det er med at nyde den klare og lyse dag i dag for weekend vejret ser ret gråt og vådt ud.
Knus Hope
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
10-10-2009 - 07:24
 Allesammen håber i har sovet godt.. Med ønske om i må få en dejlig Lørdag pas godt på jeg selv. smil. Daisy. morgenkys knus og kram til Erik
|
|
Besvar |
|
|
10-10-2009 - 08:05
 Godmorgen Daisy og alle i gruppen. I ønskes en rigtig skøn lørdag. Hilsen Dorthe.
|
|
Besvar |
|
|
10-10-2009 - 08:35
GOD MORGEN Daisy, Dorthe og alle i gruppen, jeg vil ønske jer en rigtig dejlig dag I dag er så arbejdsdag, og bliver måske lidt køligt, der lå rimfrost flere steder på græsset her til morgen  Hilsen Villy
|
|
Besvar |