| Skribent |
Svar: 2908 |
Visninger: 39261 |
Seneste: I går - 12:05 |
udmeldt
Udmeldt
Online: NEJ
|
Godmorgen til en dejlig dag.,
07-02-2010 - 09:58
 Allesammen med ønske om en rigtig dejlig dag.. pas godt på jer selv og hinanden smil. Daisy. sender kys knus og kram til Erik
|
|
Besvar |
|
|
07-02-2010 - 10:25
Puhh hvor står i dog tidligt op. ;-)
Nå men godmorgen...
Sikke et flot billede af søen
|
|
Besvar |
|
|
07-02-2010 - 10:41
Godmorgen alle.
|
|
Besvar |
|
|
07-02-2010 - 10:43
 Godmorgen og go´dag til Jer herinde, kan I hygge Jer på denne søndag .....
|
|
Besvar |
|
|
08-02-2010 - 07:00
 Godmorgen alle her, og ha' en rigtig dejlig dag. Hilsen Dorthe. Dorthe, det er vel nok et flot foto som gir en dejlig vinterstemning, har du selv taget det?
Ja Erik jeg tog billedet sidste år, og nu er det næsten det samme, bortset fra at søen er frosset helt til denne vinter.
|
|
Besvar |
|
|
08-02-2010 - 07:40
De Damer og Herrer..,Jeg har været oppe længe nu - men kunne ikke lige komme her ind.., Kan I have en god dag., Pas godt på jer selv og hinanden og husk at smil.., det er så dejligt at modtage et smil.., smil My der næsten ikke har sovet., så jeg prøver at tage revance i løbet af formiddagen.,
|
|
Besvar |
|
|
08-02-2010 - 08:08
 til alle i vsv m ønske om en god og dejlig dag. kærligst Graf...
|
|
Besvar |
|
|
08-02-2010 - 08:31
God morgen Dorthe, My, Erik og alle i gruppen, jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag Her har vi været ude på den første hedetur, det var koldt her ligger temp. på -6 grader, men Rex ville den vej i morges  Hilsen Villy
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
08-02-2010 - 09:12
Alle i vsv med ønske om en dejlig dag pas godt på jer selv. smil. Daisy. sender kys og kram til Erik
|
|
Besvar |
|
|
08-02-2010 - 10:17
 Godmorgen, ha´en god dag, pas på dig selv, smil og vær glad, det smitter.....
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 07:06
De Damer og Herrer..,
Jeg håber I får en god dag.., Pas godt på jer selv og hinanden., smil My der har haft fulde knald på hele morgenen.., altså med at nå det hele.., :o))
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 07:39
Godmorgen, kære verden

Håber alle får en god dag... :) pjeb jamen, det er da en skøn måde at vågne på, My......noooot
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 07:43
Godmorgen, allesammen ... I dag er tirsdag, og det sner (SUK) ... her i Odense ... Bliver en travl dag som alle tirsdage ... to steders rengøring af hhv 4 og 3 timer ... så der bliver ikke så meget tid til mingler i dag ... Stort morgenkram til alle Britta.
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 08:51
God morgen My, pjeb, Britta og alle der kigger ind, jeg vil ønske jer en rigtig dejlig tirsdag Her i vestjylland falder der lidt sne, men føj hvor er det koldt, selv om temp. kun viser -6 grader føles det meget koldere, og ja nu burde vi jo at være vandt til vinteren, men det bliver vi nok aldrig, det var godt vi havde det klimatopmøde i København, nu får vi endelig igen vinter "ss"  Hilsen Villy
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 09:15
Godmorgen alle. Her sner det ikke endnu. Men det er meget koldt.
Rantala
|
|
Besvar |
udmeldt
Udmeldt
|
09-02-2010 - 09:48
 Allesammen med ønske om en dejlig Tirsdag. smil. Daisy. sender kys knus og kram til Erik
|
|
Besvar |
|
|
09-02-2010 - 10:18
 Godmorgen til alle i gruppen, ha´en god dag, nyd den og hinanden..... Ruthie ♥
|
|
Besvar |
|
|
10-02-2010 - 07:03
 til en ny og kold dag, savner lidt sol ;-), kh Graf
|
|
Besvar |
|
|
10-02-2010 - 07:29
De Damer og Herrer..,
Jeg har ikke rigtig kunne komme i omdregninger i dag.., men nu må der ske noget.., Jeg håber I får en god dag.., Pas godt på jer selv og hinanden., smil My der skal cykle lille fyren i skole..,
|
|
Besvar |
|
|
10-02-2010 - 08:04
Hov......, glemte sgu da at sende morgenkys, knus og kram med til Daisy, men det er så hermed gjort ;-)
kh Erik
|
|
Besvar |