26-07-2011 - 23:29
Skrevet af hermanstaxa
Der er gået " Diana " i den norske tragedie.
To søde, men forrygende naive piger fra Aarhus, har startet en indsamling via facebook og SMS, man giver 29 Kr. til en rose, som de to garanterede veluddannede ungmøer, med de rigtige SF / Radikale IN holdninger, vil bringe til Oslo via flyvemaskine og derefter nedlægge dem på fortovet, foran Domkirken i Oslo. ???
Altså, hallo ... der dør børn af sult i Østafrika, hver time.
Tag dog og send de 4.000 X 29 Kr. ( foreløbig ) til Afrika og mærk dem Norge.
Det er på tide, at tage " tænkehatten " på, hvad er der brug for ?
Norge er en af verdens absolut rigeste lande, de ved ikke engang selv, hvor mange penge de har, så det er ikke penge de har brug for.
Sympatien har de allerede, fra hele verden. Der er brug for psykologer og andre eksperter, der kan hjælpe de unge ofre, det kan købes for penge og dem har Norge allerede.
I Somalia dør mennesker af sult, selvom der er kæmpe pakhuse, fyldt med nødhjælps mad oa. få hundrede meter fra de nødlidende.
Desværre er nødhjælpen overalt i verden præget af fromme " pladder humanister " som ledere, det er ineffektivt, som ind i helvede. Det er i en nøddeskal den korrupte del af EU og djøf mafiaen.
Det er " kristelige ", det er radikale, det er SF flødehoveder, man kunne også sige, at det er djøf typer, for de har alle million lønninger.
Når man ser Røde Kors bossen Ladefoged, han man se de fromme øjne og jeg sværger på *gg*, at en glorie svævede over hans hoved, han ligner en landsby præst til begravelse, der har fået serveret nybagt kringle.
Disse helt uduelige typer, radikale, djøf, " pladderhumanster " er helt enkelt ikke egnet, som ledere af noget vigtigt, de er i bund og grund egoister, der sørger for million lønninger til sig selv og så ellers vrider hænder over opgaven.
Der er brug for John Wayne eller Robin Hood typer, der kan sparke røv og sætte gang i foretagenet.
Der er gået Prinsesse Diana i det, gaderne flyder med tonsvis af blomster, blomsterhandlerne har gyldne tider, det samme får bolig spekulanterne i Oslo, når bureaukraterne, skal have nye paladser.
DET DUR BARE IKKE - livet går videre, tag jer sammen.
Ytrings friheden er kommet under pres og hvor fra ? jo, fra BUNDFLØJEN, de radikale har travlt med, at nedgøre venstre og højre fløjen, eller mennesker, som jeg, der skriver i et forståeligt sprog.
Munden skal lukkes på os, vi skal udelukkes, berufsverbot i cyber space i radikal version.
Den snigende radikale gift lægges ud i pænt indpakkede slimede dræbersnegle versioner på nettet.
HVOR ER PIA KJÆRSGAARD, spørger de ? og så kommer alle de svinske beskyldninger, fra alle letvægts bloggerne, med masse hysteri meninger på EB niveau.
Jeg har ikke set den " iflg. egne oplysninger 7 " mest læste humanist på sitet, spørge ....
HVOR ER MARGRETHE VESTAGER / eller JELVED ?
Måske fordi, de i bund og grund er betydningsløse.
 ----------------
FDF FDF
FAIR DEBAT FORM
Tags: taxaliv, utøya, somalia, diana, bundfløjen, nødhjælp, sympation, massakre, robin hood, fdf, fair debat form, john wayne, djøf, norge, politik, hermanstaxa
26-07-2011 - 23:46
Skrevet af stetson
Det er den der mærkværdige køb dig til opmærksomhed i medlidenhedens navn, men så får de deres "godhed" luftet offentligt, ja faktisk usmageligt.
B:o)
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
26-07-2011 - 23:56
Skrevet af hermanstaxa
Jeg tror alle mennesker, har behov for, at vise deres deltagelse, på en eller anden måde. Det gør mange, så med en blomst og det er OK, et par dage.
Men så må det stoppe, livet SKAL gå videre, terrorister, må ikke sætte verden i stå.
Et af de værste eksempler var fra, dengang med " Den himmelske Freds plads " hvor en ganske håbløs musikant, slog plat på det og lancerede sin egen sang og en CD på TV osv.
Nu samler man så roser til 29 Kr. stykket.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 01:16
Skrevet af pearl
Hej Herman !
Jeg kan kun sige bravo for et indlæg, ih hvor har du ret
Så godt de piger i tv. så fik de lige deres 5 min. som der er så mange der higer efter, de skal såmænd nok komme på igen når de kommer til Norge, bare vent og se
Min mand og jeg har talt om at blomsterhandlerne tjente godt på den tragedie
Idéen med at sende eventuelt indsamlede penge/roser ind eller sende eventuelt beløb til de sultne hjælper lissom ikke noget når det hele bare bliver lagt på et stort lager, så det virker lige som et valg mellem pest og kolera - hvis man giver noget så det afholder jeg mig fra
Mvh. Jytte
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 01:54
Skrevet af hermanstaxa
Pearl.
Buraukrater, EU, korruption osv. er noget Fanden har skabt.
Det er fortvivlende, at man ikke kan være sikker på, at støtten når frem.
Somalia - bander , pirater, militser, mulimske klaner, gidsler osv.
Det er ikke en opgave for " pladderhumanistiske nødhjælpsarbejdere " det er en opgave for Nato, der burde rydde grundigt op i landet.
Men mennesker sulter !
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 07:46
Skrevet af bukzen
En fornøjelse at læse dit indlæg Kim, kunne ikke være mere enig.
Nu bliver der også fra venstrefløjens side drevet partipolitisk plat på tragedien.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 10:05
Skrevet af udmeldt
Bundfløjen? Herman, for pokker !
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 10:38
Skrevet af hermanstaxa
bukzen.
Tak skal du have.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 10:49
Skrevet af hermanstaxa
trip trap
Blot fordi de radikale er en rundtforvirret politisk rundkørsel, der ikke kan finde ud af en skid, skal de da ikke snydes for en fløj og hvor hører de til ? på bunden.
Så det kan jo kun være nok et nyt ord - Bundfløjen.
Som du kan se, har jeg indført FDF - Fair Debat Form.
Det er en hemmelig kode til ( dem der du ved ) Hold så for helved op med, at flytte mine indlæg. ---------------------
Møder man en radikaler, skal man straks følge dem over gaden.
En radikaler er en der står i en tønde og leder efter et hjørne, at pisse i.
Niels Helveg fik engang nerve sammenbrud, han var sendt efter rundtstykker og så spørger den HENSYNSLØSE bager jomfru, skal det være med eller uden birkes ? AIIJ..
Har de svært ved, at træffe en beslutning? naaaahhh .... både og ...
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 11:06
Skrevet af lindbech
Der er altid nogle, der slår plat på den slags, om ikke andet så for, at komme i medierne ! Ynkeligt !
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
27-07-2011 - 11:27
Skrevet af hermanstaxa
lindbech.
Hvis du mener de to unge piger ?
Så tror jeg på, at de har en god tanke med det, men tænker med rø .. øhhh...lillefinger neglen.
Det gælder en meget stor del, af de unge piger der følger moden og hvad der er in lige nu. Hvad skal vi være i dag SF eller radi ... ?
Men stil dem et spørgsmål ...
Aksel Larsen ? hvem - hvad sker der for dig mand.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
29-07-2011 - 10:44
Skrevet af pearl
Herman !
Ja mennesker sulter og lige ved siden af dem ligger bunkevis af mad som ikke bliver delt ud fordi deres egne forhindrer det
Det er en køn verden vi efterhånden lever i, frænne er frænne værst
Pearl/ Jytte
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
29-07-2011 - 10:44
Skrevet af pearl
Herman !
Ja mennesker sulter og lige ved siden af dem ligger bunkevis af mad som ikke bliver delt ud fordi deres egne forhindrer det
Det er en køn verden vi efterhånden lever i, frænne er frænne værst
Pearl/ Jytte
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
30-07-2011 - 09:47
Skrevet af cantor
- ja situationen i Afrika er tragisk og sørgelig, og pressen svælger i at vise sultne børn der er ved at dø af sult, og alverdens "gutmenchen" der mener de har fundet løsningen ved selv i det "fattige" Danmsrk at tigge om en almisse.
Som om det ikke er nok, har private nu i facebook og twitter startet indsamlinger til de sultende, en af dem stillede op i TV, hun havde nu samlet 7000 kr. ind, og man kunne se hvordan hendes Glorie lyste op og voksede, for hun havde nu sørget for at de sultende børn kunne spise i en måned, - og hvad så??jo, nu sover hun selvtilæfreds og roligt med sin gode samvittighed.
Dette scenario har nu i mange år været en tilbagevendende begivenhed og jeg tør næsten garantere for at den kommer igen hvert eneste år i fremtiden, så længe man ikke vil tage hånd om det egentlige problen, nemlig befolkningseksplosionen, det kan sammenlignes med at dyrenes beskyttelse samler ind, yder medicin og dyrlægehjælp (uden grænser) samt samler ind til nye reder, for de stakkels rotter der er blevet hjemløse i de oversvømmede kloakker.
Der er vist billeder fra somalia en mor sidder og ser lidende ud i kredsen af sine 5 sultne børn fra 6 -8 år og nedad, og sandsynligvis gravid igen, det er det utrolige ved den mentalitet, at man mener verdenssamfundet skal holde liv i millioner af "mennesker" der ikke vil indse og være med til at løse det egentlige pproblem.
Der er steder hvor mennesker overlever i endnu barskere omgivelser end i Afrika, men det kræver arbejde og hårdt slid, og ikke kun produktion af børn.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
30-07-2011 - 20:07
Skrevet af udmeldt
Blot for at sige tak for din oplysning i min blog vdr. Pias tavshed:
"Når journalisterne ikke kan få fat i hende, er det nok fordi hun er på ferie. Og det var heller"
Alt det andet, du skrev, var da spildt ulejlighed. Det var heller ikke særlig befordrende for tonen i debatterne.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
01-08-2011 - 09:23
Skrevet af vita 1927
Hvor enig i, at nu går det over gevind. Det er en ubeskrivelig tragisk hændelse, men det er rigtigt, at der er så mange lidende, sultne mennesker, som har brug for hjælp i stedet for at sende flere smukke roser, der blot graves ned bagefter.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
01-08-2011 - 09:24
Skrevet af vita 1927
Hvor enig i, at nu går det over gevind. Det er en ubeskrivelig tragisk hændelse, men det er rigtigt, at der er så mange lidende, sultne mennesker, som har brug for hjælp i stedet for at sende flere smukke roser, der blot graves ned bagefter.
PLAT på FØLELSER OMKRING UTØYA MASSAKREN.
04-08-2011 - 10:19
Skrevet af ruddib
Du har fuldstændig ret med hensyn til den Norske tragedie, folk slår plat på det morgen og aften , ude at tænke på det der virkelig tæller. Med hensyn til Pia kjærsgaard så er der drmmerne som vil slå Df i hartkorn med fjolset i norge fordi de ikke har så mange "troesfæller" og så håber de at, der er flere der vil give dem medhold:
22-07-2011 - 04:52
Skrevet af hermanstaxa
24.dk gruppen ROIT, har en aldeles løgnagtig skribent kaldet Krusse.
------------------------------ Min blog er flyttet over på min hjemmeside ===> http://www.tinyurl.dk/28245
http://www.freewebsite-service.com/hermanstaxa/forside.php-------------------------------- Denne " krussedulle " har i en kommentar skrevet ...krusse
moderator
Krussedulle
Politikerne må stå for skud til mangt og meget og ja.....osse computerspil.
Nu kan jeg slet ikke fordrage ham Søren Espersen... tidl. nazi-medlem. Så hans ord giver jeg intet for.
Pia K som den kontroversielle politiker hun er, har selv bedt om den slags 'spil'. Jeg er sikker på at hun får mange sko i hovedet... MEN det er altså KUN et spil.
------------------------------------
Søren Espersen har bedt mig sende denne mail til den ansvarlige for ROIT, som er Lone Kickel, det har jeg gjort. Komentaren var nemlig ikke fjernet på trods af, at flere har gjort opmærksom på den løgnagtige påstand. -----------------------------------
Tusind tak fordi du gør mig opmærksom på dette…. Jeg ville være dig taknemmelig, hvis du vil sende dem dette resumé af Østre Landsrets dom af 24. Februar 2004
Med venlig hilsen
Søren Espersen
Resumé af Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 -
Søren Espersen v. Tjeck Magazine
Landsretsdom ændrer byretsdom:
Socialdemokratisk magasin dømt
for injurier mod Søren Espersen
Det socialdemokratiske magasin, Tjeck Magazine, er ved Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 dømt for usandt at have beskyldt Søren Espersen for at have været medlem af nazistpartiet, DNSB.
Østre Landsret ændrer dermed endeligt den dom, som blev afsagt den 19. februar 2003 af Københavns Byret, hvori det socialdemokratiske magasin, Tjeck Magazine, var blevet frifundet for at have viderebragt de falske og usande oplysninger.
Ved Østre Landsrets enstemmige dom fik Søren Espersen medhold i, at de udsagn, der var trykt i Tjeck Magazine i november 2001, var ubeføjede.
De falske udsagn lød i Tjeck Magazine således:
"Søren Espersen "står ... opført som medlem af det danske nazistparti, DNSB (det danske nazistparti, red.). En ære, han blev tildelt for sine fortjenester."
"Ved udgangen af 1988 tildeler Jørgen Nielsen et såkaldt B-medlemskab af DNSB til Søren Espersen for hans fortjenester."
"Ved selve ansøgningen erklærer ansøgeren ... at han har kendskab til og accepterer DNSB's politiske program og organisatoriske opbygning."
Ved Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 er Søren Espersen endvidere tilkendt en tortgodtgørelse på 25.000 kroner samt tilkendt 10.000 kroner i omkostninger til offentliggørelse af, at udsagnene er kendt ubeføjede.
Under sagen havde Tjeck Magazine yderligere gjort gældende, at domfældelse ville være i strid med Den Europæiske Menneskerettighedskonvention art. 10 om ytringsfrihed. Dette fik Tjeck Magazine ikke medhold i.
Med venlig hilsen
Søren Espersen Medlem af Folketinget
Member of Parliament
Qvi desiderat pacem, praeparet bellum
www.sorenespersen.dk

Tags: grupper, injurier, roit, taxaliv, df, lone kickel, søren espersen, krusse, hermanstaxa, politik, løgn
22-07-2011 - 04:55
Skrevet af ronaldo
Ret skal være Ret ..
Og hvis jeg var Lone K. Ville jeg omgående sørge for at krusse var fortid.
Og mon ikke også 24 Timers Moderator burde se på det.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:01
Skrevet af marsterleon
Hermanstaxa Krusse er en udemærket debatør og det kan da godt være at alle anklagerne imod Søren Espersen ikke er rigtige men det går vel lige op med alle de politiske tilgriner historier han har været med i - men selvføleligt er dårligt omtale jo ganske gratis :o)
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:04
Skrevet af hermanstaxa
Ronaldo.
Jeg kender ikke Lone Kickel og ved ikke hvad standarder hun anlægger ?
Men nu har hun da fået chancen for, at rette op på det tvivlsomme renome denne gruppe har fået.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:05
Skrevet af hermanstaxa
Masterleon.
Der er ganske givet en verden til forskel i vores opfattelse af, hvad en god debattør er.
Når man imod bedre vidende udspreder falske anklager, så er man en simpel løgnagtig skiderik. De findes altså også i hun køn.
Det kan godt være ???????
Er du dum i hovedet, eller gider du bare ikke læse et domsudskrift ?
Jeg ved ikke hvad " tilgriner " betyder ?
Så hvad er det, der går lige op ?
Du bør holde op med det fordrukne sludder og holde dig til nogle fakta.
Du bestrider på ingen måde, antydningens kunst.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:09
Skrevet af alpha-gamma
Desværre er nogle individer sådan indrettet, at deres parasitære afstumpethed OG løgne, er et af redskaberne for, at fremme deres egne interesser, når de ikke kan andet..... OG ikke har andet...... ;-)
En løgn bliver ALDRIG mere sandfærdig af, at blive gentaget!!! Såddan som det er forsøgt IGEN overfor Hr. Søren Espersen..... Den sidste forbandet løgnhals er desværre ikke født endnu.....
Desværre er løgn, desinformation o.l.: et af de mange politiske redskaber useriøse politiske individer bruger for, at miskreditere og kompromitere, deres modstandere...... (Frit efter bogen om KGB). M.v.h. A.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 05:45
Skrevet af hermanstaxa
alpha - gamma
citat -Desværre er nogle individer sådan indrettet, at deres parasitære afstumpethed OG løgne, er et af redskaberne for, at fremme deres egne interesser, når de ikke kan andet..... OG ikke har andet...... ;-)
- citat slut.
Ja, det må du nok sige.
Se nu bare min private Storcker, der har forfulgt og chikaneret mig i fem år.
Nu kalder han sig ludvig14, men blev sidst smidt ud af 24.dk, som hrhr. Før det har han haft utallige andre fake nicks.
Geniet satte tre indlæg på for, at skubbe mig ud af nyeste indlæg.
Han har så også en " hjemmelavet " påstand om nazister, som han på ½ time trykkede op på mest læste listen, så er man altså mentalt underfrankeret. *gg*
Desværre kommer han jo ud, af og til, fra sin behandling og det får vi sandelig, at mærker på bloggen, lige indtil 24.support får øje på ham igen og smider ham ud igen - igen.
Men der vist ferieafløsere på.
Så nogen fyrer løgnagtige injurier af og hrhr / ludvig14 har ikke noget liv !
Det er triste tilstande.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 06:55
Skrevet af thorfinns
Man skal ikke beskylde Søren Espersen for at være Nazist, oven i købet! Den stakkels mand har rigeligt på sin samvittighed, i forvejen!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 07:48
Skrevet af lone kickel
Den omtalte traad i gruppen ROIT er slettet.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 08:58
Skrevet af marsterleon
Hermanstaxa om jeg er dum vides jo ikke med bestemthed og jeg må jo aligevelle havde ramt dig på din ligtorn, men du har din mening og jeg har min deri ingen slinger i valsen.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 09:04
Skrevet af estrup
Hermanstaxa om jeg er dum vides jo ikke med bestemthed
Det kan du have ret i... Men tager man dine indlæg i 24timer som grundlag for vurderingen er der vist ingen tvivl.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 10:29
Skrevet af udmeldt
Kan du ikke give Søren Espersen et frikort til din Taxa ... ?
For svie og smerte ... !
P.S Krusse er da en god skribent ...
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 10:59
Skrevet af hermanstaxa
Thorfinns.
Du skriver - Den stakkels mand har rigeligt på sin samvittighed, i forvejen! citat sllut.
En besynderlig antydning, at frembringe til en berigtigelse.
Tæver du stadig din kone ?
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:02
Skrevet af hermanstaxa
Lone Kickel.
Tak for det.
Jeg påskønner din undskyldning via mail.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:06
Skrevet af hermanstaxa
masterleon.
Nu var jeg ikke klar over, at dit formål med, at skrive kommentarer er, at ramme nogen ?
Det sætter unægteligt dine skriverier i relief !
Mht. din mening, så betyder den mindre end lidt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:07
Skrevet af thorfinns
Netop!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:09
Skrevet af hermanstaxa
Estrup.
Hej Carl.
Jeg kan helt tilslutte mig din vurdering af leons åndelige habitus.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:14
Skrevet af hermanstaxa
Tumpe.
Du skriver ....
Krusse er da en god skribent ...
citat slut. ----------------------
Tillad mig, at være meget uenig i din smagsdommer virksomhed.
Men Krusse vil sikkert sætte pris på din anbefaling.....
Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:14
Skrevet af jetset
Sådan kan det gå, når hun nu har så meget på hjertet - at sidde højt på en pidestal for at pege fingre af alle dem, hun er uenig med og svine dem til på det groveste i et havnerarbejdersprog er ikke acceptabelt. Jeg vil håbe, at dette må være en lærestreg, hvis ikke så må hun sendes på et tyrkisk ophold, sproget beherskes.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:29
Skrevet af hermanstaxa
Jetset.
Jeg tror ikke " hun " er modtagelig for lærestreger.
Men den omtalte tilsvining, hun udfører i gruppen ROIT, burde medlemmerne af gruppen vel sætte en stopper for ?
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:31
Skrevet af jetset
Ja, det mener jeg også, og det kommer måske på et tidspunkt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:55
Skrevet af hermanstaxa
Jetset.
Tja --- det må jo være op til medlemmerne i ROIT om de vil slås i hartkorn med hendes udgydelser.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:44
Skrevet af udmeldt
Hermanstaxa
Samme blog indlæg i denne blog fra mig, som i en af dine tidligere blogs om samme emne.. "Jeg har ikke skrevet en skid mere end hvad enhver kan læse sig til overalt på nettet. Mine påstande holder stik og de er der linket til i den nævnte tråd.
Du er kun ude på en ting.. Støbe kugler, få opmærksomhed.
Du er så indædt DF´er, at det er til at brække sig over!
Men INTET at det jeg har skrevet om Søren Espersen, er usandt.. INTET Derfor ærgrer det mig at du fik lokket stifter i en fælde med dit gylle-snak og kopierede mails fra Søren Espersen, som jeg yderst mistænkelige!!!
Føj at du ikke kan få dig et liv, i stedet for at sidde her på 24.dk og lave ravage om og om igen
SUK!"
Ved du hvad? Du er lige så stor og indædt racist som Søren Espersen, når I ser eller hører om en muslim!! Sikken dog et snæversyn!!
Vor herre til hest. Håber du fik tilfredsstillelse af at få dine seneste blogs fabrikeret så alle dine BLÅ venner kan klappe dig på skuldrene. KUGLESTØBER af rang, er hvad du er. Jeg har ALDRIG skrevet noget som helst, man ikke kan finde i medierne. Google er din og min ven!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:51
Skrevet af udmeldt
Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
Ja - Helt korrekt, det gør jeg ...
Vil hellere læse Krusses indlæg end køre med Taxa hos dig, Hermanson
;-)
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:52
Skrevet af udmeldt
DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen: LINK DF-pressechef taber nazi-retssag
RITZAUS BUREAU - Onsdag den 19. februar 2003, 00:00 | Opdateret: Onsdag den 15. november 2006, 22:44
1226Del
Dansk Folkepartis pressechef, Søren Espersen, har tabt sin injuriesag mod bladet Tjeck Magazine, som havde skrevet, at Søren Espersen har været medlem af det danske nazistparti, DNSB.
Dansk Folkepartis pressechef mener, at oplysningerne er ærekrænkende, men Københavns Byret fastslår i en dom, at "der alene er tale om viderebringelse af faktuelle oplysninger".
Søren Espersen pålægges derfor at betale Tjeck Magazine 15.000 kroner i sagsomkostninger.
Det LO-ejede ungdomsblad beskrev kort inden folketingsvalget i 2001 i artiklen "Pia's pressechef i naziarkiv", at Søren Espersen i perioden fra 1988 til 1992 stod opført som såkaldt B-medlem i nazisternes arkiv.
Igen..Man kan google sig til meget!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:55
Skrevet af udmeldt
Jeg synes du skal have disse godbidder med fra Stifinders storcharmør: tumpe medlem John Online: JA Indlæg: 1122 Send mail Islam i Danmark maa välge side nu 18-07-2011 - 16:38 Søren Espersen er en lille opkobling, der engang i tidernes morgen var "rød VS´er" OK - Man har lov til at ændre mening, det er ikke det ... Så har han i øvrigt tætte forbindelser til DNSB i Greve ... Som flittig læser af deres medlemsblad ... En fin mand ... ;-) Du skal heller ikke snydes for dette: nimzowitsch medlem Aron Online: NEJ Indlæg: 121 Send mail Islam i Danmark maa välge side nu 18-07-2011 - 22:15 Espersen var fra 1988 til 1992 var B-medlem hos de danske nazister. Espersen anlagde sag og krævede 25.000 kroner i erstatning. Søren Espersens har forklaret, at han stod på listen, fordi han fik nazisternes blad i forbindelse med sit arbejde som journalist. ESpersen blev dømt i byretten, men senere frikendt i landsretten. Dette ændre dog ikke ved hans forklaring om at han stod på listen i nazipartiet, hvad så grunden måtte være. Præstefætrene og Søren Espersen, har en fortid i Den Danske Forening, der havde så tætte bånd til Johnni Hansen og hans nynazister, at nynazisterne blev brugt som bodyguard når foreningen holdt møder og der var ballade i luften. Den fortid siger alt om den mand.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:14
Skrevet af udmeldt
DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen:LINK DF-pressechef taber nazi-retssag
RITZAUS BUREAU - Onsdag den 19. februar 2003, 00:00 | Opdateret: Onsdag den 15. november 2006, 22:44
Det er korrekt, at Søren Espersen ikke fik medhold i byretten, men det fik han i landsretten.
Da der ikke har været søgt 3. instans-bevilling og sagen ikke er prøvet ved Højesteret, så er det Landsrettens ord, der gælder.
Hvor er det trist at nogle er så optændt af had at de fremstår som tumper.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:36
Skrevet af udmeldt
Jamen selvom han i anden omgang vandt sagen, var han jo stadig medlem af det danske nazistparti, DNSB. Det kan enhver læse sig til, hvis de søger det på nettet.
Det er sådan set det jeg notere i den tråd, som Herman er kammet over. Det er der intet galt i at skrive. Like it or not!
Spørgsmålet er hvem der er mest hadefuld? Jeg ved det godt!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:39
Skrevet af hermanstaxa
krusse.
Uanset hvad du kan læse på " nettet " ( hvor mange af dine ligesindede også kan findes ), så er det dig der har skrevet den løgnagtige påstand og det er du ansvarlig for.
Resten af dit udenoms snak er ikke værd, at forholde sig til.
At du tilmed nu kalder både Søren og jeg for racister, siger alt om din ynkelighed.
Jeg har arbejdet sammen med muslimer siden 1967 og kender nok mere til det emne, end du gør og vil du tænke dig ! Jeg har sandelig muslimske venner ....ups.
MEN TIL FORSKEL FRA DIG :
Så undersøger jeg tingene grundigt, før jeg skriver noget.
Jeg behøver ikke anklage nogen med falske anklager.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:44
Skrevet af hermanstaxa
Tumpe.
Du skriver .... Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
Ja - Helt korrekt, det gør jeg ...
citat slut. -----------------------
Jamen du er en PRAGTBLOGGER.
og smag kan jo ikke diskuteres
Må i hygge jer samen i to *gg*
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:50
Skrevet af hermanstaxa
Krusse 2 svar.citat - I dag! - 13:52Skrevet af krusse DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen:citat slut.Ja og derfor blev sagen anket og vundet i Landsretten, hvor SE blev tilkendt erstatning.
Din syge måde, at argumentere på, minder om Goebbels, der kunne sige.
HITLER blev demokratisk valgt.
Det er fuldstændig ude i hampen, at du vil give skylden for dit platskriveri, på alle andre, lige fra Domstole og til Google.
Du er simpelthen så ynkelig, at det i sandhed er en ynk.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:51
Skrevet af udmeldt
Hvis man skal bruge en retslig afgørelse som bevismateriale, så er det ikke nok at henvise til den halve sag.
Det vil være mere ærligt at referere til sagens endelige afgørelse?
Det kan da godt være, man er uenig i sagens afgørelse, men det er da uvederhæftigt at referere til det, man synes det skal være og ikke fakta.
Man kan ikke forsvare sin handling med, at man kun har refereret den første dom, når denne dom bliver anket, og derefter omstødt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:57
Skrevet af hermanstaxa
Esmarelda.
Som du dog kan sige det !
Tumpe, som strorcharmør *gg*
Jamen jeg kan se de hygger sig i de grupper.
Kvaliteten af debatten, skal man nok forbigå i larmende tavshed uha - uha.
nimzowitsch har jeg heldigvis ikke stiftet bekendtskab med.
Men han er jo helt på bundniveau, sammen med krusse.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 15:02
Skrevet af hermanstaxa
Esmarelda 2 svar.
Krusse må siges, at leve i sin egen ego centreret verden.
Småting, som Domme og Domstol er åbenbart noget hun føler sig hævet over.
Det er ganske fantastisk, at hun kan være så naiv.
Hun ser alt, hører alt - men opfatter intet.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 15:52
Skrevet af hermanstaxa
Louise1937.citat -
Hvis man skal bruge en retslig afgørelse som bevismateriale, så er det ikke nok at henvise til den halve sag.
Man kan ikke forsvare sin handling med, at man kun har refereret den første dom, når denne dom bliver anket, og derefter omstødt.
citat slut.
Det er det helt rigtige udtryk du bruger Louise.
Når man handler og skriver, som krusse, så er man - UVEDERHÆFTIG.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:00
Skrevet af udmeldt
Jeg kan kun give dig ret Herman.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:07
Skrevet af udmeldt
Og kald så mig løgnagtig skribent en gang til. NEJ du.. Jeg forholder mit til sandheden - Selvom den kan være ilde hørt!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:40
Skrevet af udmeldt
Hold da helt kæft for den dårlig debat-stil alle I Søren Espersen fans lægger for dagen ...
Perfide, uintiligente og det som er værre ...
Kan I ikke tåle sandheden kommer frem om Søren Espersen ?
I er sq nogle sølle skrog ...
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:41
Skrevet af hermanstaxa
Jeg har nu desværre været nødsgat til, at blokere krusse, hvilket er mig meget imod.
Men krusse har nu allieret sig med en blogterrorist, der også udspreder alverens gylle.
Krusse var nu begyndt, at skrive visse personnavne på og beskylde mig for alverdens ting, som er en direkte afskrift af Psykopatren MTS sædvanlige nonsens.
Det vil jeg ikke lægge blog til.
Men det viser desværre, at krusse IKKE er interesseret i debat, men kun, at sprede alverdens ondsinde vandrer historier omkring sig for, at få opmærksomheden væk fra hendes andre " løgnagtige " påstande.
Det er beklageligt, men jeg kan ikke sidde og vogte på, at hun udfører person chikane, både imod mig og andre. Jeg syntes faktisk, at hun har fået meget lang snor.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 17:37
Skrevet af udmeldt
Du er da enormt sart, Hermanson -
Er det også sådan du driver din Taxa kørsel ?
;-)
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 18:23
Skrevet af hermanstaxa
Kære tumpe.
Måske skulle du lige lære, at stave til uintelligente, inden du ruller charmen ud ?
At netop du vil være smagsdommer omkring debat stil, er yderst morsomt, når man ser dine indlæg *gg*
koms 2.
Nej, jeg er ikke spor sart, men nok den mest udsatte på 24.dk
Op til flere sociopater, har i op til 5 år, sat sig for, at chikanere mig, det gælder Psykopateren, som krusse nu har allieret sig med.
Ligesom du kan se hrhr / ludvig14 husere på bloggen.
Så jeg tror slet ikke de behøver din hjælp.
Prøv, at forholde dig til emnet.
12-07-2011 - 09:55
Skrevet af hermanstaxa
DI = Dansk Industri, har fået en gratis fidus af TV2 Morgen TV.
DI bruger simpelthen TV2, som gratis talerør for stærkt sløret EU propaganda.
Hver morgen står der et eller andet jakkesæt og fortæller om Dansk Industris problemer, med DE ALT FOR HØJE LØNNINGER, det vil sige LØNMODTAGERNES lønninger - forstås.
DI taler om stærkt problematisk konkurrence evne pga. danske lønninger, derfor må man desværre flytte produktionen til Kina, så direktørerne og ejerne, kan bevare deres lønninger.
EU og EURO systemet er i krise, Grækenland har i 50 år eller mere, haft en sort økonomi, hvor skat er noget man betalte, hvis man altså havde lyst. Den regning sendes nu videre til de øvrige EU lande, altså også Danmark, hvor hver dansker kan komme til, at betale hver 10.000 Kr. til Grækenland.
Portugal, Irland, Spanien, Rumænien, Bulgarien med flere, er alvorligt på røven.
Italien er det helt store problem, hvis de går på røven, går EURO systemet rabundus, fordi Italien har den tredje største økonomi i Europa.
DI vævede om tabet af danske arbejdspladser, altså endnu et hint til danske lønmodtagere - GÅ NED I LØN.
Dansk Industri talte om en ½ årlig eksport til Italien på 4,3 milliarder Kr.
Det må siges, at være pebernødder i det store spil - til sammenligning disse tal.
4 store danske fiske trawlere har fået en kvote på 4,2 milliarder Kr. årligt.
Berlusconi der ejer fodbold klubben Milan, via et selskab der hedder Finivest, har fået en dom, hvor han skal betale en bøde på 4,2 milliarder Kr. for KORRUPTION. ! ! !
Italienerne ikke så meget, som blinker med øjnene over deres DYBT korrupte Minister Præsident. Hvad laver Danmark i et fællesskab, med et sådant bund råddent land ?
Tænk hvis Lars Løkke var blevet DØMT for korruption og havde fået en bøde på bare 42.000 Kr. ? Ja, så var han blevet sendt hjem til Græsted, på en bycykel UDEN chauffør.
Det sætter vores beskedne eksport til Italien lidt i relief, det er mest fisk, fødevarer og lidt pumper.
At kontrollere import og eksport tal, til og fra Italien, er noget nær umuligt, oplysningerne er tåget ind og sløret i regioner, i varer, i energi osv.
Hvorfor Udenrigsministeriet ikke har en side, med adgang for alle, er svært, at forstå.
Det viser blot, at EU og deres tilhængere, er nogle gennem korrupt foretagender, der gør alt for, at skjule sandheden om det EU korrupte system.
Fordi - når man taler eksport, så skal man også tale om import, men de tal er også tågede og camouflerede, det nærmeste jeg kunne komme er fra 2005.
Danmark import fra Italien = 18,6 milliarder Kr. i 2005.
Bella bella, fino fino Italia korruptus
Det er angivet, som modetøj, sko og biler.
Ikke et ord om ELENDIGE tog, som stadig efter ti år, ikke kan køre.
Mon ikke man skal være nogle ualmindeligt småt begavede offentligt ansatte djøf personer for, at købe Italiensk igen og igen, som ikke fungerer, når man kunne købe gennemprøvede tyske tog, der bare kører, som en Mercedes.
For man kan vel ikke forestille sig, at danske embedsmænd skulle være korrupte, vel ?
Italienerne tager det ihvertfald meget afslappet, at deres lort ikke virker, det er ingen nyhed for dem.
Tags: morgen tv, eu, taxaliv, grækenland, euro, eksport, tv2, korruptn, italien, import, djøf, hermanstaxa, politik
12-07-2011 - 13:34
Skrevet af alpha-gamma
Jeg beklager, MEN "man" skal være MERE end blot småt begavet i mine øjne, hvis "man", hopper på DI´s og EU´s, propaganda maskine......... En løgn bliver IKKE mere rigtig eller sandfærdig ved blot, at gentage denne. Har nogen fortalt mig....... ;-)
Efter min mening, er DI´s evindelige gentagelser m..h.t., at lønnen er for høj o.m.m., blot et forsøg på, et skaffe sig et alibi for, at kunne flytte arbejdspladser i globaliseringens hellige navn o.m.m., til lande hvor disse på kort sigt, kan "hente mere" til sig selv........ Dette uden, at tænke på mange faktorer så som. at der herved også flyttes know-how m.m........
Lande som Bulgarien og Rumænien, ville efter min bedste overbevisning, "kun" ind i EU for, at "skumme fløden" på mange måder......., så som, at komme af med deres overskudsbefolkning i stedet for, at gøre noget effektivt ved deres økonomi OG for at "åbne portene" til Europa.. Dette ganske som Irland, Portugal og Spanien, gjorde i sin tid.........
Systemet EURO har vist sig som en yderst sårbar fiasko. Meget af det som der blev fremført til fordel for EURO´en, har vist sig, at det ikke holder........ Er man i tvivl, så kan man blot spørge den almindelige befokning i de lande hvor Euro´en blev indført.......... ;-) M.v.h. A.
DANSK INDUSTRI PLATTER BEFOLKNINGEN via MORGEN TV2
12-07-2011 - 15:43
Skrevet af hermanstaxa
alpha - gamma.
Dansk Industri er, som organisation fuldstændig utroværdige. De er blot en del af det " velsmurte " EU propaganda apparat og elitens førerhest for, at skaffe mandskab ( kanon føde ) til den globale slavehær, der bare i Danmark forlængst har passeret 130.000 lavtløns trykere.
Alle de gamle Øst lande, de Baltiske lande, det gamle Jugoslavien, samt Rumænien og Bulgarien, har altid ønsket, at komme ind i EU, alene for diverse støtte ordninger skyld.
At, de så blev lukket ind, skyldes udelukkende industriens og kapitalens ønske om, at rekruttere kanonføde til den globale slavehær.
Tyskerne var meget kede af, at miste deres D. Mark og priserne steg jo også 29% over night.
Alle undersøgelser tyder da også på, at danskerne er ved, at komme til fornuft og vil beholde Kronen.
Derfor var det jo også helt til grin, når den nye konservative formand, pludselig ville have et EURO valg, det siger alt om de konservatives evner.
DANSK INDUSTRI PLATTER BEFOLKNINGEN via MORGEN TV2
18-07-2011 - 19:40
Skrevet af hansniels
Jeg synes ikke det er stærkt sløret, man skal være meget eu tro, for ikke at høre og se det. Det vil være synd for Lars at sende ham til Græsted på en bycykel, han vil jo få en bøde for at køre uden for området, hvor de må køre. Spøg til side, når der er valg næste gang, er jeg ikke sikker på det bliver anderledes, uanset hvem der vinder. De er alle levebrødspolitikere, og de tager sig helst af sager der har været på forsiden af aviserne, og hvor der eventuelt er lavet et par læserundersøgelser/seerafstemninger, så de ved hvad der er oppertunt at mene. Efterhånden er det middelmådige, men indflydelsesrige journalister, der sætter dagsordenen i Danmark.
DANSK INDUSTRI PLATTER BEFOLKNINGEN via MORGEN TV2
18-07-2011 - 20:36
Skrevet af hermanstaxa
hansniels.
DI er jo ikke sat i verden for, at drive politisk propaganda for EU, men gør det aligevel.
Det skjulte består i, at mange lønmodtagere lader sig skræmme af truslerne om udlicitering af arbejdspladser og derfor holder kæft. Det gælder f.lks den ½ million S og SF stemmer, der er imod EU eller skeptiske, de er slet ikke repræsenteret i Folketinget, alligevel stemmer de helt tåbeligt på de to partier.
Jeg er desværre helt enig med dig i, at det ikke bliver bedre i det næste Folketing, der vil 37% være indsyltet i taliban fagforeningen djøf.
citat - Efterhånden er det middelmådige, men indflydelsesrige journalister, der sætter dagsordenen i Danmark - citat slut.
Det har du også ret i, men hvordan finder man nogle nye vælgere ? En meget stor del af vælgerkorpset er desværre aldeles ukvalificeret til, at stemme. Det er for kompliceret og tørt stof, derfor har vi et Folketing, der ikke er i overens stemmelse med vælgernes mening.
DANSK INDUSTRI PLATTER BEFOLKNINGEN via MORGEN TV2
18-07-2011 - 22:56
Skrevet af nessen1
Det går slet ikke så dårligt når "man" tænker på hvem der betaler "musikken". Industrien betaler valgkampagne for partier den gerne ser på tinge, til gengæld vedtager de love som gavner industrien, Længer er den ikke. M.h.t de manglende IC4 tog stinker det af urent trav. Hvis der ikke har været topjurister ind over kontrakten er det meget mystisk, har der været topjurister med er det mere end mystisk at vi betaler for en vare der enten ikke er leveret eller ikke lever op til specifikation og leveringstermin. Det minder om Mærsk oliekontrakt der løber uopsagt til 2042. Vi kunne for sjov prøve at spørge Mærsk om vi kan få en fast pris på olie der gælder uopsigelig i 30 år. Regeringen med Claus Hjort Frederiksen i spidsen skal have et højt og rungende: Tak af helvede til.
DANSK INDUSTRI PLATTER BEFOLKNINGEN via MORGEN TV2
19-07-2011 - 12:14
Skrevet af hermanstaxa
Eftersom Danmark ikke har fået ( eller krævet ? ) erstaning.
Kan man roligt sige, at HVIS der har været jurister indover den kontrakt, så er de totalt uduelige eller korrupte.
09-07-2011 - 07:25
Skrevet af hermanstaxa
Gamle mænd og motorcykler = er OK. hvis livsforsikringen er i orden.
Gamle mænd og biler = også OK, hvis bilen er 50 år gammel.
Gamle mænd og smækre damer på 25 = no - no. Fy gamle gris.
Men nu lever vi jo i den STORE lykkelige globale
multi kulturelle smeltedigel, hvor alle elsker alle. ?
Det mener de radikale ihvertfald, at vi burde gøre !
Så måske er den radikale tankegang ved, at slå igennem i muslimske kredse ?
Her er Turban Olsen, han er ved muffen og har ikke alt for meget klatgæld.
Her er Hugh Hefner også en mand uden klatgæld.
HH skifter modeller ind imellem.
Hvordan kan det være, at når man er 10 år gammel, må man gerne syntes om damer på 25.
Det må man også, når man er 20 og 30.
Når man bliver 40 kniber det lidt.
Når man bliver 50 skal man være multi millionær for, at det er OK.
Når man bliver 60, skal man være multi milliardær for, at det er OK.
Når man bliver 70, skal man nok være Minister Præsident i Italien.
Når man bliver 80, får man nok en over nakken på plejehjemmet.
Når man bliver 90, kan man have et skilt med, undskyld, men jeg er senil.
Men jeg syntes nu stadigvæk, at damer på 25 er dejlige *S*
Fordelen ved, at blive ældre er, at der kommer nye modeller hvert år.
Det er sommer, der er jordbær og cykel piger *S*
Tags: turban olsen, taxaliv, politisk korrekthed, dejlige damer, muslimer, hermanstaxa, hugh hefner
09-07-2011 - 15:15
Skrevet af stetson
Husk skyklapperne Kim H det er en farlig tid, men ellers er det så sandt så sandt :o)
B:o)
DER ER SÅ MEGET MÆND ikke FORSTÅR - KVINDER f.eks
09-07-2011 - 17:33
Skrevet af hermanstaxa
Stetson.
Jeg holdt op med, at kigge efter damer, da jeg så en flot blondine, cykle i Bredgade, meget langhåret og i mini skirt ( troede ) jeg. *gg*
Da jeg overhalede så jeg, at det var en flipper / Christianit med svenskerhår, fuldskæg og cykel bukser. øv - øv og tre gange øv.
Så det eneste jeg ved om damer er, at det er dem der går baglæns når man danser *S* (næsten )
07-07-2011 - 01:59
Skrevet af hermanstaxa
Socialdemokratiets svar på Bamse Tin - Tin, Dan Jørgensen,
der sidder i EU parlamentet for socialdemokraterne, er en besynderlig mand, der åbenbart lever i helt sin egen EU verden.
Finanskriser og lignende småting, er ikke noget der interesserer Bamse Tin - Tin.
Herre Gud, Grækenland skal bruge 800 Milliarder Kr. fordi det der, med skat ikke lige er slået an i Grækenland. Hvad er så knap 3 Milliarder Kr. til Somalia ?
Der er nemlig allerede bevilget 212 Millioner Euro til Somalia = 1.579 Millioner Danske Kr.
Dertil vil EU bevilge ekstra 175 Millioner Euro til Somalia = 1.303 Millioner Danske Kr.
Morten Messerschmidt, DF foreslog nede i EU Førerbunkeren, at EU burde vise om de duede til noget ved, at gøre noget for de 800 gidsler, der befinder sig i Somalia, herunder de danske gidsler.
EU burde jo kunne samle en betydelig hær af special styrker, der kunne befri gidslerne.
Nej, nej sagde Tin - Tin Bamsen, det er bare valg propaganda, DF kan nemlig slet ikke lide EU.
Det er opsigtsvækkende, når Dansk Folkeparti vil have EU til at redde den danske sejlerfamilie, der er taget til fange af somaliske pirater. »Jeg er sådan set tilhænger af, at EU skal være endnu stærkere på den globale scene og hjælpe i denne type konflikter. Men så længe der er fattigdom og desperation i befolkningen, vil der være pirater, der er villige til at sætte livet på spil for penge, og det hjælper militær intervention ikke på.
EU's udviklingskommissær Andris Pielbalgs har i dag udtalt at EU overvejer at give 175 millioner Euro i ekstra støtte til Somalia. Beløbet, som Kommissionen overvejer, er stort, specielt fordi det ligger oven i de 212 mio. euro, som Kommissionen allerede har sat af til Somalia.
Men det er ikke godt nok, hvis det står til Dan Jørgensen.
Der skal sendes mange flere penge til Somalia fra EU, de få hundrede millioner Euro, piraterne kan slæbe sammen, er slet ikke nok.
Desværre har Tin - Tin Bamsen, ikke sat tal på.
Ligesom han naturligvis ikke har stillet betingelser til Somalia om pirateri og gidsler.
Man må gå ud fra, at de danske vælgere, der er ANSVARLIGE for, at Tin - Tin Bamsen er havnet i EU er mægtig stolte, af denne hædersmand ?
Men nu skal det hele jo ikke være bare negativt om Dan Jørgensen.
Det forlyder nemlig fra aldeles pålidelig kilde i socialdemokratiet ( hvis en sådan findes ? ), at Dan Jørgensen har en hemmelig plan for, at skaffe vand til Somalia !
Han vil sætte langtidsledige Isbjørne og Pingviner i Grønland ( er der pingviner på Grønland ? )

i aktivering, de skal pakke is blokke, der skal sendes til Somalia, med russiske skibe og kinesisk besætning, det er det billigste siger Tin - Tin Bamsen.
Tags: pirater, eu, taxaliv, somalia, 12 minutter regeringen, politik, hermanstaxa, dan jørgensen, satire, gidsler, tin - tin bamsen, socialdemokratiet
07-07-2011 - 04:12
Skrevet af hermanstaxa
Test dig selv om EU.
Hvor mange danske socialdemokrater sidder i EU ?
Ved du hvad de hedder ?
Jeg lover en socialdemokratisk isblog, til den kan svare - uden, at Google.
????????????????
Ja, så ligegyldige er de.
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
07-07-2011 - 11:47
Skrevet af cantor
Redde gidsler i Somalia, - du må da ha' spist søm.?
Følger du slet ikke med i hvad der sker her indenrigs, al indsats i udenrigs og flygtningeindustri er i øjeblikket sat 200% ind på på at redde den "Danske Statsborger" Bahreineren der vil styrte regering og konge i Bahrain, du lider vist af proportionsforvrængninger hvis du ikke kan indse prioteringen vigtighed af disse to sager - sejler familien ku' jo bare blive hjemme og de andre gidsler kunne nemt sejle udenom de somaliske fisk.
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
07-07-2011 - 13:01
Skrevet af lars nunne
God satire. :o)))
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
07-07-2011 - 13:35
Skrevet af hermanstaxa
Cantor.
Det er et meget dækkende ord du anvender - proportionsforvrængninger.
At hjælpe Somalia med penge, svarer til, at Nationalbanken fyrede med 1.000 Kr. sedler for, at holde varmen. Pengene havner hos klanlederne og piraterne.
Men Somalia er jo behageligt langt væk og ikke så tæt på, som Jugoslavien, hvor man gjorde det eneste rigtige - nemlig, at intervinere med militær magt, men der var USA og Nato, jo også med.
At overlade et land, der er i dyb krise også menneskeligt, til EU og paphoveder, som Dan Jørgensen er ganske vanvittigt.
Dan Jørgensen lovede fuld indsigt i sine rejse penge i 2004, men nu 7 år senere, har han scoret små 4 millioner Kr. i rejsepenge, som han IKKE vil redegøre for.
Samme fjog, lejer så en helikopter til, at flyve sig rundt og tale om CO2 problemer.
Bagefter købte han så CO2 certificater, som aflad *gg*
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
07-07-2011 - 13:37
Skrevet af hermanstaxa
Nunne.
Tak, skal du have.
Men når inkompetente vælgere peger på et fjog, som Dan Jørgensen, kan man vælge, at grine eller græde.
Jeg vælger det første.
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
11-07-2011 - 14:32
Skrevet af prw
Ja satire er en god ting,Herman Hvis du så brugte den tilsvarende på alle de politikere i folketing og EU-regi som fortjente det, så var det ikke kun venstrefløjsfolk som blev udsat for den. Men det har det været indtil nu! Som det er kan man godt se ca. hvad du stemmer men ikke hvad der er ret eller vrang ( uanset at jeg selvfølgelig godt kan se galoppen i ovenstående). Typisk!
DAN JØRGENSEN - 2.882 Millioner Kr. til SOMALIA, er IKKE nok.
11-07-2011 - 15:54
Skrevet af hermanstaxa
prw.
Ja, satire er en fremragende ting, hvis den bliver forstået ? Kritik er også udmærket, hvis den er konstrukstiv, eller RIGTIG ?
Nu er det sådan her på 24.dk, at 75% af indlæggene er røde, så er det vel rimeligt, at det er dem, der laver satire på de " borgerlige " ? De er bare ikke så gode til det.
Det er jo interessant, at du kalder socialdemokratiet og i særdeleshed Dan Jørgensen for VENSTRE FLØJ ? det siger unægteligt en del om din politiske habitus, ELLER MANGEL PÅ SAMME !
Du skriver, at jeg kun har kritiseret VENSTREFLØJSFOLK, indtil nu ? Det er jo simpelthen ikke rigtigt, derfor lidt dokumentation.
V og K Klaphat borgmestre ===> http://www.tinyurl.dk/28025 Rabler det for Pia Kjærsgaard ===> http://www.tinyurl.dk/28026 DF - Nu med egen præmie tumpe. ===> http://www.tinyurl.dk/28027 ----------------------- Så den galop du kan se, er frit opfundet, eller også er du bare fattesvag ?
Jeg kan se, at du ikke selv er i stand til, at skrive en blog !
Men kritisere andre, vil du gerne, men det kan du heller ikke gøre kvalificeret.
Faktisk finder jeg din kommentar, ret ynkelig og malplaceret.
TYPISK FOR VENSTREFLØJSFOLK *S*
05-07-2011 - 17:19
Skrevet af hermanstaxa
250 " TYKHOVEDE " medieludere.
 Øst forbryderne kunne slet ikke komme til for presseludere.
Man skulle aldrig tro, at de kom udenfor landets grænser.
Masser af danskere besøger England, der har Europas mest effektive grænsekontrol,
her står de troligt i kø, uden brok.
75% af alle lastbiler, der vil ind i England, bliver grundigt undersøgt.
Det betyder, at man fanger 12.000 illegale indvandrere om året.
Sådan en kontrol burde vi også have.
Hvorfor mon ikke de tykhovede presse båtnakker, skriver om det ?
Fordi England er kloge nok til, at holde sig udenfor det KORRUPTE Schengen cirkus.
Hvor er den danske presse dog primitiv og latterlig.
Tags: taxaliv, grænsekontrol, presseludere, 12 minutter regeringen, politik, hermanstaxa, schengenkorruption, østforbrydere, satire
05-07-2011 - 19:15
Skrevet af alien-frejdig
Men Herman, det virker jo! Jeg har ikke haft indbrud, af én eneste østeruopæer i dag. :-)
4 TYKKE TOLDERE og ....
05-07-2011 - 20:16
Skrevet af hermanstaxa
Nej, du er røget på ventesliste.
De har ikke tid i dag, der er for mange fotografer ved grænsen og der er lige en række guld og smykke butikker, der skal fixes først.
Men selvfølgelig hjælper det og andre lande vil følge efter.
Ifølge Eastcrime.com er du nummer 4.238 på deres venteliste de har en bestilling på en gul jakke, fra Margtrethe Vestager *gg*
4 TYKKE TOLDERE og ....
05-07-2011 - 21:54
Skrevet af ronaldo
Faktum er --- at du har ret her ---100 %
Selvfølgelig fanger de intet, når det er så opreklameret, røvhullerne havde ikke en chance for at komme igennem ---Ja Latterligt, hvad havde den kødran af fjolser ventet.
4 TYKKE TOLDERE og ....
06-07-2011 - 04:01
Skrevet af hermanstaxa
Ronaldo.
De udstiller hvor ringe kvaliteten er iblandt, den nye generation af mediefolk.
BT havde 8 ( otte ) artikler, om emnet.
Men de havde også en læser undersøgelse, 77% støtter en forstærket grænsekontrol og der var på det tidspunkt over 6.000 læsere, der deltog.
Efter, at Rumænien og Bulgarien tiltrådte Schengen samarbejdet 1 Juli 2011, skal nabolandene nok snart følge efter Danmark.
Der er også kræfter i Tyskland, Frankrig, Østrig, Holland, Finland og Sverige, der vil følge Danmarks eksempel.
Vi skal ud af den røver bule, som Schengen er.
4 TYKKE TOLDERE og ....
06-07-2011 - 19:32
Skrevet af hermanstaxa
Polen har formandskabet i det korrupte EU i sidste halvår af 2011.
Dermed er Polens Premierminister Donald TUSK, boss for den korrupte Union.
TUSK udtalte i dag, at han er imod den danske skærpede grænsekontrol, fordi man vil holde Østeuropæiske forbrydere ude af Danmark. Men han vil gerne være med til, at skærpe de ydre grænser for, at holde ANDRE Østeuroæiske forbrydere ude !
hmmm ... og jeg, som troede, at EU tilhængerne gik ind for fri konkurrence ?
Man kan vel kun udlede, at Hr. TUSK ønsker fortsat fri adgang for de 22.000 " håndværkere " , der huserer i Danmark.
Imedens de øvrige Østforbrydere, skal holdes ude
4 TYKKE TOLDERE og ....
12-07-2011 - 02:48
Skrevet af alpha-gamma
He,he, så viser det sig, at svenskerne har 20 toldere for hver dansk tolder...... Kilde Txt TV. M.v.h. A
4 TYKKE TOLDERE og ....
12-07-2011 - 04:04
Skrevet af hermanstaxa
Ja, og preusserne har 12 gange, så mange ansatte. De er så til overflod bevæbnet, fordi de anser Øst kriminelle, som farlige.
Dobbelt moralen længe leve. *gg*
24-06-2011 - 01:03
Skrevet af hermanstaxa
Min blog er flyttet over på min hjemmeside===> http://www.tinyurl.dk/28245http://www.freewebsite-service.com/hermanstaxa/forside.php-------------------------------
 Marianne Jelved raser over Søren Pind. Ønsker de radikale, at ALLE terrorister og kriminelle illegale indvandrere skal have DANSK Statsborgerskab ? Det tyder Jelveds gerninger i utallige sager om kriminelle indvandrere på.
Lars Løkke skulle lige have fyret en pestilens af inden Topmødet.
Helle UNDERstreger, at hun ikke tjener mere end sine vælgere.
Lige før TAKE OFF.
Lille spejl på væggen der, hvem skal styre 12 minutters regeringen ?

Mørke skyer trækker sammen over Danmark.
Tags: radikale hekse, taxaliv, 12 minutter regeringen, margrethe vestager, terrorister, marianne jelved, politik, hermanstaxa, søren pind, satire
24-06-2011 - 01:04
Skrevet af hermanstaxa
Skrevet af pearl Hi hiFlot mannipulation HermansonVh. Pearl/ Jytte
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 01:11
Skrevet af hermanstaxa
Hej Jytte.
Tak, men jeg er sgu`bange for, at de kommer retur.
Bloksbjerg vil nok heller ikke eje eller have dem, ikke engang på tålt ophold.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 09:07
Skrevet af lars nunne
Herligt. God satire. FGud vil ikke have dem og Fanden tør ikke tage dem. Så vi må tåle dem.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 12:32
Skrevet af hermanstaxa
Lars Nunne.
Du ser forrygende klart, den udlægning havde jeg ikke set, det forklarer jo deres gang på Danmarks jord !
De radikale har sammen med Dokumentations- og rådgivningscentret for racediskrimination, der beskæftigerer en lang række langtidsledige indvandrere, som " indvandringskonsulenter " lavet en opfordring og vejledning til, hvordan illegale indvandrere kan OMGÅ Danmarks love og få adgang til familiesammenføring og Dansk bistandshjælp ved, at rejse igennem Sverige først.
Marianne Jelved der er integrationsordfører for de radikale landsforrædere, kalder den ulovlige aktion for " god gedigen folkeoplysning " ?
Jeg kalder det for ulovlig 5 kolonne og landsskadelig virksomhed, især når den udføres af en parlamentariker, der burde kende loven.
Marianne Jelved burde forlængst være stillet for en Rigsrets Domstol.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 13:05
Skrevet af lazyclip
Hvis vi lige kan være lidt alvorlige, så siger Radikale IKKE at alle terrorister og kriminelle, illegale indvandrere skal have dansk statsborgerskab. Balladen med Pind skyldes, at han havde indkaldt alle partier til et hastemøde – som Pind havde svært ved at begrunde. Han talte om statsløse kriminelle udlændinge der var til fare for statens sikkerhed. Han gjorde det på baggrund af en "konkret" sag – som han ikke kunne redegøre for. Han vidste ikke rigtig noget om sagen, udover at det handler om en statsløs palæstinenser. Radikale har såmænd bare fastslået, at Pind skal overholde konventionerne. Problematikken, som Pind med sit hastemøde forsøgte at gøre til valgtema, er der allerede taget højde for i konventionerne. Hvis en statsløs har en dom på fem års fængsel eller derover, skal han IKKE have dansk statsborgerskab.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 13:24
Skrevet af hermanstaxa
lazyclip.
Ja, lad os endelig være alvorlige. Nu siger de radikale jo aldrig nogetsomhelst, klart og tydeligt.
Men de radikale og i særdeleshed Marianne Jelved, har lige siden " særloven " om palistinenserne, hvor 65% senere har fået domme for GROV kriminalitet, i ord og gerninger vist, at mener, der skal gælde sær regler for kriminelle udlændinge, det kan end ikke du afvise.
Hvis Pind IKKE havde indkaldt til orientering af ALLE partier, ville han blive hudflettet bagefter for ikke, at have gjort det, som han er forpligtiget til.
Alle medlemmer af udvalget er HVER ISÆR, blevet informeret om hvad sagen handler om, nemlig en grov kriminel, der har været 5 år i Sandholmlejrern.
Kun delen om terror, som PET har leveret, kan han selvsagt ikke fremlægge.
Du skriver, at der er en konventions regel om, at en 5 års dom, vil kunne forhindre en kriminel statsløs i, at få statsborgerskab ?
Desværre kan jeg ikke afvise, at du har ret, fordi jeg ikke ved det.
Men i dansk lovgivning, kan en kriminel udlænding udvises for en dom på blot 6 Måneder.
Så igen er i inde i særlove for kriminelle indvandrere.
Jeg forstår simpelthen ikke denne radikale fremfærd med, at belaste Danmark med importerede kriminelle ? vi har rigeligt selv.
Jeg håber vitterligt, at Marianne Jelved vil blive stillet for en Rigsret en dag, så det RADIKALE vanvid, kan stoppes.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 17:41
Skrevet af hermanstaxa
lazyclip. Nu har jeg tilpasset teksten, til de uskrevne " blog konventioner " så du ikke får det galt i halsen. Man skal naturligvis ikke forsøge med DANSK humor og satire overfor en radikaler, det kan kun gå galt.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
24-06-2011 - 22:38
Skrevet af alpha-gamma
Humor og satire. Alle tiders !!!!! Især overfor nogle individer der lever af befolkningen, MEN burde være til for befolkningen......... ;-)
Som jeg, ser det...: De Radikale er ude på , at udslette den Danske identitet på den måde, at (som jeg opfatter det) der skal så mange især ætnisk fremmede hertil og "integreres" efter "deres" regler m.m., og IKKE assimileres..... efter danske normer...... regler og love !!!!! I bistandsloven tages der sær hensyn til "deres" levevis og behov..... bl.a. gennem, at annerkende "deres" religiøse love m.v. Noget som der ikke tages hensyn til overfor danskere !!!!!! ..... Historisk set så har landet fjenden indenfor porten..... Muslimerne har jo, klart og tydeligt, så alle kan forstå dette, erklæret HELE den vestlige verden KRIG !!!! Dette ikke en gang, men adskillige gange og har bl.a., i en konference i Rabat, erklæret : at vesten SKAL erobres med ALLE midler !!!!! De Radikale vil nok give alle adgang til landet: uanset om de er til fare for landets sikkerhed eller ej.........
På den anden side : kortsigtet politikere og andre..... vil have så mange folk her til landet under forsk. kreative påskud. Eksempler : "vi" (hvem er vi...?) kan ikke undvære "dem", vi (igen.....) skal have flere hænder hertil af hensyn til økonomien, der bliver flere og flere ældre, der bliver mangel på "hænder" o.m.m........
Andre politikere vil "kun" bruge dem, så de kan bl.a. "regulere" landets økonomi, eksempel : (cit.) Så økonomien ikke bliver overophedet.... cit. slut. Så har politikere o.a., en plausibel undskyldning for, at "bruge" skattetrykket" overfor befolkningen....... Samtidigt: har bl.a., de kortsigtede og andre, interesser..... "lidt mere" kapitalstærke krafter fået en lille lavehær til landet (tror de...)...... som der skal tages sær hensyn til....... bl.a. under henvisning til "deres" kulturelle forhold m.m....... Således bliver landet omvændt lige så stille til et muslimsk land, som en tyv om natten, for borgernes skattekroner........ Nævnt i historien er bl.a.: del,split (befolkningen) og hærsk. Paraleller til dette findes flere andre steder i historien...... Tænk hvis lille Danmark havde reageret på samme måde i perioden mellem 1939 og 1943...... m.h.t. mange "ting" omkring "det" styre i Tyskland......, som det der sker idag m.h.t. indvandringen.... Det havde ikke været så godt for landet......, MEN sjovt nok, så ville NOGLE : ikke have alle "de" flygtninge hertil efter 45......
Andre individer VIL med vold, løgne og magt, have ALLE hertil landet. Dette uanset om det er kun 1 (en) eller tusindvis...... J.O. Krag sagde ved EF afstemningen : ....cit. det vil KUN dreje sig om nogle få.... cit.slut. Hovsa, siger jeg, bare. Jeg kan OFTE se, at gadebilledet er ændret..... i København, Nørrebro, Brønshøj-Husum, Køge, Roskilde, Vestegnen, Ålborg, Aarhus og Odense...... især i dagtimerne, så er der (ofte) flere af udenlandsk herkomst end danskere. For ikke, at nævne nattetimerne eller i "nattelivet".....!!!!! Jeg, vil bare citere Mao Ze Dung : ... et folk uden fortid, har ingen fremtid...... cit. slut.
Jeg har nogle enkelte gange i private omgivelser, foreslået, at "man" kunne bare bytte land, så vi fik deres og de, kunne bare komme hertil....... Det ville tage efter min menning højest 3 til 5 generationer, at få det nye land på samme niveau eller endnu højere..... Men, ak og ve, det er slet ikke det "nogle" vil..... Der er en helt anden dagsorden igang........ Dette ville også være en dårlig forretning......: Danmark har eksempelvis, nogle problemer m.h.t., ressourcer.... Olie og gas, er underlagt kapitalstærke krafter og landet ligger, i et klimatisk "grænseland" der påvirker bl.a., landbruget temmelig voldsomt.... Dette alt imens, der kan høstes kun en gang i Danmark, er der lande der kan give høstudbytte både 2 og 3 gange om året.....samtidigt fosser arbejdspladserne ud af landet, som en skolepige sagde i nyhedderne......
Jeg, skulle "bare" have luft for min harme m.h.t., at der er bleven sat hele hjenevask maskineriet, "korrektheds industrien" o.a., propaganda igang : for det er "åh, så forfærdelig", at udvise kriminelle udlændinge og samtidigt, give "statsløse" statborgerskab. Dette SELVOM de er til fare for landets og rigets, sikkerhed !!! Jeg, må give dig ret i dine betragtninger m.h.t., femte kollone........ En taktik som blev nævnt bl.a., i og omkring, den Spanske borgerkrig (længe før min tid og mine forældres.....) Man lærer en hel del "sjove ting" ved, at læse i historien og sætte det i forhold til det der sker i nutiden. Tænk, at jeg brugte nogle år i Forsvaret og var parat til stort set, alt for landet og dettes politikere m.m.......Nok om dette. Du ønskes en god week-end. M.v.h. A.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
25-06-2011 - 02:23
Skrevet af hermanstaxa
alpha - gamma.
Ja, det var jo en ordentlig smøre, som du burde have skrevet på din blog.
For både de radikale og SF gælder, at deres stemmer kommer fra historieløse unge, der ikke ved bedre, men Jelved er tæt på 70 og kender historien.
Havde hun omfavnet tyskerne på samme måde, som hun gør med muslimerne, havde hun været klippet med en havesaks og stemplet, som forræder og hun ved det, hendes motiver kender jeg ikke.
Mht. økonomien, så styres den af kapitalen og politiske særinteresser. F. eks spar på vandet spar på olien, spar på EL energien osv. Skønne spildte kræfter, for det hele styres med afgifter efterfølgende. Privatisering er ikke den rette løsning, med basale nødvendigheder.
Din " bytte land " teori, er jo bekræftet af Israel, som ved hårdt arbejde, forandrede ørken og sand, til et frugtbart land, som araberne så gerne vil have tilbage, efter 6 tabte krige, som de alle selv startede.
URO OVER BLOGSBJERG !!!
27-06-2011 - 06:43
Skrevet af alpha-gamma
Det med, at "bytte land": den idé fik jeg netop af Israel, hvor der på den ene side var ørken og på den landbrug. Det var helt surrealistisk, at se.... Dygtige mennesker !!! Der er "kun" et problem: det med nationen man bytter sig til.......
Det er ting som rødder m.m. Ordet nation kommer fra latin (natio = fødsel), så om befolkningen kan få et forhold til området, er et åbent spøgsmål....... En religiøs baggrund vil "den nye" befokning så som Israelerne eller muslimerne, ikke have.......
Personlig mener jeg, hvad angår Israel er et godt eksempel i vores dage. Israelerne har ret til mere jord/land ud fra et historisk syspunkt og navne bl.a., har muslimerne (i mine øjne) invaderet/indvandret og besat, områderne. Områder der også var Kristne....... og det var muslimerne der startede balladen imod de Kristne, hvorefter korstogene startede...... Kort fortalt......
Et andet eksempel er Tamilerne: Denne befolkningsgruppe stammer fra Tamil Nadu i syd Indien!!!!!....... og ikke fra Ceylon eller tidl. Sri Lanka........ Endnu et eksempel er det tidl. Jugoslavien hvor det var muslimerne der begyndte med, at kræve mere og mere og det ville hverken Croater eller Serberne, finde sig i......... Ud over dette er der også "nogle" eksempler i Afrika. Set ud fra dette kan man i mine øjne set hvad indvandring kan medbringe...... Jeg kunne nævne mange flere eksempler, men det ville fylde.........
Hvad angår NOGLE politikere: ........ så ville det ikke have fremtiden ikke set særlig godt ud for dem, hvis de ting m.m. de render rund og laver... : var begået i perioden 1940-1945, ud fra den viden jeg, fik af mine bedsteforældre.....m.m. M.v.h. A.
19-06-2011 - 12:25
Skrevet af hermanstaxa
BAGSÆDE POLITIKERE på forsiden! De to Venstre kalkuner Birthe og Britta, smadrer Venstre indefra.
------------------------ Min blog er flyttet over på min hjemmeside ===> http://www.tinyurl.dk/28245
http://www.freewebsite-service.com/hermanstaxa/forside.php ----------------------------
I Venstre er vi globale. Vi er EU-tilhængere og vi er internationale. Og vi er altså nogle, der føler et ubehag ved at blive ekskluderet fra det internationale selskab. For sandheden er jo, at EU-debatten har ligget stille i dette land i de seneste 10 år på grund af samarbejdet med Dansk Folkeparti, siger Britta Schall Holberg til Fyens Stiftstidende.
LÆG MÆRKE TIL ORDET : VI ?
Birthe Schall Holberg har nemlig IKKE haft noget med noget, at gøre siden 1988, hvor hun måtte trække sig pga. BLØDERSAGEN, der kostede 65 mennesker livet. Hun har siddet gemt af vejen i " grebningen " som absolut bagsæde politiker, siden 2005.
I Folketinget har man et udtryk, der hedder " grebningen ", det er de aller bageste stole, der hvor de nye unge, eller uprøvede politikere tager plads. Men det er også losseplads for afdankede politikere, der af den ene eller anden grund, er frataget deres poster.
Det har medført, at ordet " bagsæde politiker " har fundet anvendelse.
Her har Britta Schall Holberg siddet og halvsovet siden sit " come back " i 2005, for hverken Anders Fogh, eller Lars Løkke har kunnet gøre brug af hende. 
I 2010 fik hun selskab i " grebningen " af hendes gamle slyngveninde Birthe Rønn Hornbech, Krigsfregatten fra Køge Bugt, som dog ikke har lig i lasten, kun små fiflerier.
Birthe havde ellers trukket sig fra politik, men har nu ændret mening og vil igen stille op i Køge kredsen.
Hvorfor Godsejer Britta vil stille op, står hen i det uvisse, måske for, at supplere million tilskudene fra EU´s landbrugsfonde til stordriften af Hagenskov Gods, som hun ejer.
Hun lejer også 7 huse, der hører til Godset ud og udlejer jagtret.
Plads er der nok af på det Fynske Gods, der er også erhvervslejemål, som udlejes i takt med, at EU yder støtte for IKKE, at drive landbrug eller dyrehold.
Rene erhvervslejemål
Lade 2000 kvm - 17 m til kip - 3,60 m høje porte Tidl. svinestald 280 kvm - 3,5 m til loft Tidl. kostald 615 kvm - 3,5 m til loft Maskinhus 300 kvm - 3,5 m til loft - er p.t. udlejet
Britta var Indenrigsminister fra 10. september 1982 til 12. marts 1986, med ansvar for " bløder " sagen, som ramte 90 helt uskyldige mennesker, de var blot ramt af blødersygdommen, 65 af dem er døde. Efter bløder skandalen, blev Godsejer Britta sendt over i Landbrugsministeriet, denne post måtte hun også forlade og blev menigt Folketingsmedlem indtil valget i 1988.
Hun er også Hofjægermester. Kommandør af Dannebrog, det vides ikke om hun har en af de sjove hatte ?
Efter skandalen gik Godsejer Britta i flyverskjul og trak sig tilbage fra politik i 1988, indtil 2005 hvor Godsejer Britta troede hendes ansvars forflygtigelse var glemt. Det var den bestemt ikke og bløder foreningen var forarget og mente hun burde skamme sig.
2. feb 2005 ... »Jeg håber, at de 65 døde spøger på hendes store gods,« siger HIV-smittet bløder om Britta Schall Holbergs politiske comeback ...
---------------------------------
Men nu vil de to skandale ramte BAGSÆDE politikere altså gøre opmærksom på sig selv og deres evnt. genvalg, det sker ved, at angribe Pia Kjærsgaard.
Naturligvis med en fed hørm af EU tilbedelse i versefødderne.
Politik er altså noget mærkværdigt noget, nogle gange.
At især Britta Schall Holberg ikke har en bedre moral, er skammeligt.
Men jeg tror ikke hun ved, hvad skam er, 65 menneskeliv bliver ikke glemt, selvom konen har været inaktiv i 23 år.
-----------------------------
BLØDER SAGEN - KORT >>>
Blødersagen er betegnelse for en tragisk sag fra 1980'erne hvor 90 blødere (med sygdommen hæmofili) blev smittet med HIV-virus som følge af at de livsnødvendige blodpræparater de var afhængige af, blev fremstillet af HIV-inficeret blod. Bløderne havde undervejs forgæves forsøgt at få sundhedsmyndighederne til at importere screenet og varmebehandlet blod, der var fri for HIV-virus.
Bløderne søgte at anlægge en sag ved de danske domstole for at klarlægge ansvaret, men sagen nåede at blive udsat hele 30 gange i perioden fra 1978 indtil den tog sin begyndelse i Østre Landsret i 1984. Maj 1985: Danmarks Bløderforening rykker for svar på henvendelsen til indenrigsministeren. Sundhedsstyrelsen afslår hæmofili-lægernes ansøgninger om lov til at benytte varmebehandlet faktor.
.....
Tags: grebningen, df, eu fantaster, bagsæde politikere, birthe rønn hornbech, politik, britta schall holberg, hermanstaxa, pia kjærsgaard, blødersagen
21-06-2011 - 04:40
Skrevet af alpha-gamma
Jeg kan kun give dig ret.....! Denne "personlighed" har været gemt godt af vejen efter "Blødersagen" og nu vil dette individ åbenbart "tilbage i manegen" ved, at bruge DF på usaglig vis, som prügenkabe m.m..... i EU sagen....!!!! I mine øjne har denne "politiker"..... snart gået lidt for langt for, at tækkes "kollegaerne" sydpå..... IMOD Danske interesser....... for, at "sige" dette ganske pænt og mildt..... ;-) M.v.h. A.
GODSEJER TRÆKKER BLODIGE SPOR EFTER SIG - Britta Schall Holberg.
21-06-2011 - 05:09
Skrevet af hermanstaxa
Ja, desværre må man konstatere, at Lars Løkke ikke formår,
at banke sine adfærdsvanskelige dampbørn på plads.
Jeg ved ikke, hvad der driver dem, det kan ikke være sult !
17-06-2011 - 20:25
Skrevet af hermanstaxa
En grov påstand ?
Nej, det er desværre et faktum.
De tænker ikke længere end deres næsetip og rent faktisk overlader de deres fremtid til Berlusconi ( mon de ville stemme på ham i et mere direkte valg ? )
Nej, det er vist ikke Johanne og Blondine Helle.
Helle / Villy planerne falder sammen om ørene på dem, punkt for punkt, de vil være afhængegige af den radikale rundtforvirring
og ikke mindst ( de unævnelige ) enhedslisten, som ikke nævnes af Helle.
To af de sidste vildskud er så totalt vanvittige, at enhver burde kunne se det.
Arbejder du i København, kan du risikere, at skulle betale op til 28.000 Kr. om året for, at parkere. Det er der temmelig mange pendlere der gør, fordi de har ubekvemme arbejdstider f.eks om natten, i weekends osv.
Så er der tilkalde vagter, f.eks sygeplejersker, læger, jordemødre, politifolk, men også Taxa folk, bus chauffører, DSB personale osv.
Det andet vildskud er, at 12 minutter regeringen og 3F, nu vil gøre op med flex og del tid og det i en tid med arbejdsløshed ! I stedet for, at få flere i job, vil man have dem på fuld tid, vanvid.
Det er en ordning, der fungerer fremragende, for rigtig mange børne familier, især dem der bor lidt udenfor alfarvej.
F.eks min niece, som helst arbejder 20 til 25 timer om ugen, så kan hun nemlig køre sine to børn i skole om morgenen og hente dem igen om eftermiddagen. Hendes mand er selvstændig og arbejder over 60 timer om ugen.
De bor ude på landet, der går ikke skolebusser og der er 6 km. til skolen og ingen cykelsti. Vejen op til landsbyen er livsfarlig, der er langt lige stykke, hvor MC drengene fyrer den af, med op til 200 km.t.
Hvis hun skal på fuld tid, skal der beregnes 2 x SFO til omkring 1.500 Kr. stykket.
Helle kom til, at sige hun ville have afstemning om Euroen, indtil en " udefra " fortalte hende, at hele det korrupte Euro system er ved, at bryde sammen. Så blev det reduceret til, at 2 forbehold skulle til afstemning.
S er ubetinget EU tilhængere, selvom 40 til 45% af deres vælgere IKKE er det, men fuck dem, siger Helle, for de stemmer jo på S alligevel, selvom de ingen indflydelse har.
Det samme gælder for de tidligere EU modstandere i SF.
Radikale Margrete Vestager går " garanteret " med blå lådne underhylere med gule stjerner på, jeg har ikke lyst til, at undersøge det nærmere. Så det er blot en påstand.
 Se, helt uden styrthjelm og de " lådne " er imod siddesår.
Enhedslisten er bestemt ikke EU tilhængere, men dem taler Helle og Villy ikke om, det er blot stemmekvæg ?
Der er ½ million vælgere i S og SF, som ikke er repræsenteret i det danske Folketing og det er EU modstanderne/ skeptikerne, at det kan lade sig gøre er mig ganske uforståeligt. De burde stifte et " soft socialistisk " parti, der er imod Schengen og skeptisk overfor det korrupte EU, men de tier og dermed samtykker de. Selvom Soft Socialisterne ville kunne opnå imellem 30 og 40 mandater.
Derfor er " 12 minutter regeringens " tilhængere for dumme og naive.
Jeg ved godt, at det er håbløst og en halsløs gerning, at forklare naivisterne det, det er bestemt ikke skakspillere, men Sorte Per spillere, til nød røgfrie banko spillere.
Men prøv f.eks, at læse Lars Nunnegaards glimrende indlæg ...
Lars er bestemt ikke politisk enig med mig og kan ikke lide det jeg skriver, men han er bestemt ikke " fattesvag " og kan sagtens gennemskue, hvad der sker.
Men prøv så, at læse kommentarerne ! det er et gennemsnit af bloggens mere tynde politiske skribenter, der intet fatter, men blot vil have et valg ?
Hvorfor ? tjaaa... det er vel ikke så vigtigt, mener de. *S*
Gnomerne i Frankfurt, alias Deutsche Bank, som styrer en stor del Verdens økonomi og givet hele EU`s er begyndt, at regne ud, hvor mange " lande " fallitter, EU kan klare, før det bryder sammen.
Grækenland er mere eller mindre afskrevet, uanset hvor store lån de får.
Irland er på vippen, det samme er Portugal.
Spanien er MEGET i risiko zonen, men det er de fire lande, som " Gnomerne " har regnet sig frem til, at EU kan klare, hvilket vil smadre økonomien i de øvrige EU lande.
Men hvis Italiens økonomi også bryder sammen, så ryger hele EU og Euro systemet, for der er ingen hjælp, at hente i USA, som har deres egen økonomiske krise, som er stigende.
Så kan man jo tænke over, hvorfor " Gnomerne " i Frankfurt, sidder og regner på sådanne regne stykker ?
Måske også en strø tanke om, hvorfor de to fattige lande Rumænien og Bulgarien ikke er med i regnestykket ?
Italien har haft mere end 70 regeringer, siden 2 Verdenskrig, Berlusconi er en gammel bandit, men også Italiens rigeste mand, med Mafia forbindelser, der f.eks sidder på renovation og nu går ind i alternativ energi, fordi en afstemning vil afskaffe A kraft værkerne. Så Berlusconi skal nok klare sig, om ikke andet, så i Schweiz, så op i røven med Italien og resten af EU.
En stemme på " 12 minutter regeringen " er en stemme på Berlusconi !
Velbekomme !
Tags: hermanstaxe, eu, berlusconi, helle og villy, 12 minutter regeringen, enhedslistem, politik, euro, gnomerne i frankfurt
17-06-2011 - 20:58
Skrevet af klausfh
Hvis man som du sammenligner danske social demokrater med Berlusconi,er man sgu da dummere end de fleste....
12 MINUTER REGERINGENS TILHÆNGERE ER FOR DUMME ! SIMPELTHEN.
17-06-2011 - 21:16
Skrevet af hermanstaxa
klausfh.
Det har du jo lov til, at mene.
Men hvis du gad læse, hvad der står, så ville du se, at det gør jeg på ingen måde.
Det handler om det indirekte og det er vi forpligtiiget til, som EU medlem.
En stemme på socialdemokratiet er en stemme på EU.
En stemme på EU, er en stemme på Berlulusconi, som er den afgørende faktor omkring Euroens nedsmeltning.
Hjalp det ?
15-06-2011 - 20:13
Skrevet af hermanstaxa
Det er yderst sjældent, at bagmanden for djøf træder frem, selvom han er boss for VELFÆRDS ÆDEREN djøf, et fagforbund for de 70.000 dyreste embedsmænd og bureaukrater i det offentlige, der udsuger Statskassen, så meget, at det forstærker finanskrisen i Danmark.djøf har yderligere en " undergrund " af 50.000 økonomer, jurister og visse journalistgrupper, som medlemmer. Bureaukrater er en pestilens og ikke producerende omkostning for enhver virksomhed, de skaber INTET, bortset fra en selvforstærkende effekt, der skal kontrolleres af andre bureaukrater, en dødens karrussel for igangsættere og kreative mennesker. Den herskende klasse er ikke nogen ny pestilens, men nu har bureaukrat samfundet i sandhed organiseret sig i djøf. Desværre får de ikke noget modspil, de øvrige lønmodtageres organisioner, sidder og kigger på, at de 300.000 produktive arbejdspladser siver ud af landet, imedens djøf opruster og selvforstærker. Det er tragisk, at almindelige mennesker, anser stoffet for, at være for tungt og bare lader stå til. Lønmodtagere, som før blev kaldt arbejder klassen, kan se frem til et liv, som en del af " DEN GLOBALE SLAVEHÆR " til sulteløn. VÅGN DOG OP !
djøf har nu så meget magt, at selv Hans Engell har indset, at djøf styrer Danmark, via centralt placerede embedsmænd, eksperter og spindoctorer f.eks Pia Gjellerup.
Pia Gjellerup er ikke hvem som helst, hun var i Nyrups inderkreds og var både Justits og Finansminister. Siden 2007 har hun været chef for djøf `s politiske afdeling ! Alene det viser, at djøf ikke er nogen ordinær fagforening, men en uskøn dunkel magtfaktor for embedsværket.
Embedsmændene i Finansministeriet er også medlem af djøf, det betyder, at djøf forhandler med djøf, når bureaukraternes løn skal forhandles, derfor er bureaukraternes løn i det offentlige, absolut løn førende og ofte det dobbelte af, hvad samme gruppe får i det private erhvervsliv.
Det betyder, at en kommunaldirektør scorer 2,5 millioner Kr. årligt, samt et gyldent håndtryk på 5 millioner, når han fyres for uduelighed.
En Departementschef får mere end Statsministeren.
En kontorchef får mere end et Folketingsmedlem osv.
Nu går djøf så direkte ind i de politiske beslutninger,
det er fandme uhyggeligt - DU.
DJØF: Stop skydningen på Marlene Wind - Avisen.dk
14. jun 2011 ... Marlene Wind forsvarer sig bravt imod angrebene fra Søren Pind og Pia Kjærsgaard . (Foto: Finn Frandsen / POLFOTO) ... avisen.dk/djoef-stop-skydningen-paa-marlene-wind_147800.aspx
--------------------------------
Marlene Wind svarer for Lene Espersen Det løsgående missil Jens Rohde (V) har kritiseret udenrigsminister Lene Espersen (K) for at bringe en tabersag på dagsordenen: afskaffelse af EU's landbrugsstøtte.
"Han forvrænger fuldstændig, hvad hun siger når han får det til at lyde som om, at det er det eneste succeskriterium. Der er mange prioriteringer i det danske formandskab, og det her er et af dem", mener denpolitisk uafhængige EU-ekspert ? Marlene Wind, professor ved Center for Europæisk Politik på Københavns Universitet.
Kilde: JP.dkAf Niels E, Tirsdag d. 22/06 11:50 2010
-----------------------------
4 indlæg - 3 forfattere
I Deadline 17.00 har hun netop beklaget denne sag, fordi hun måtte bruge tid på Pind og Kjærsgaard, selvom hun skulle forbedrede sig til et møde. DR. www.boligdebatten.dk › Politik og Økonomi › Politik
----------------
Marlene Wind
Fra Marlenes hjemmesider - fakta foto, nutid
er professor ved Institut for statskundskab og skulle rådgive omkring EU, det gør hun IKKE, hun PLÆDERER om EU`s " lyksaligheder ".
Alle dem, der er imod EU, eller bare skeptikere, er noget fra den yderste højrefløj, ihvertfald i Marlene Winds ENØJEDE optik. ? Fru Wind mener, at Dansk Folkepartis krav om, at prøve, at stoppe den grænseoverskridende kriminalitet er FARLIG for EU og kan smitte til de øvrige " højreorienterede " EU skeptiske lande ?
Det farlige består nok i Fru Winds job, for hun har sugerøret dybt nede i EU skufferne, samt Statskassen og det vil hun gerne vedblive, at have.
Så der også lige det, at andre professorer kalder Fru Wind for EU FUNDAMENTALIST.
Marlene Wind bruger et ungdoms foto på sine hjemmesider, det ligner noget fra dengang farvefotos blev opfundet, men hun er altså kun 48, men gift med en mand fra 1932. Så hvorfor hun vil virke ungdommelig, virker lidt skummelt.
Jeg så hende i TV og hun er da en nydelig dame, så hvorfor ligne det, der hedder en " beganget blondin " på svensk ?
Vil du se mere om djøf ugerningerne
.......
Tags: eu, taxaliv, spindoctorer, marlene wind, bagmænd, fundamentalisme, djøf, hermanstaxa, politik
|
 |
2011
Juli, 2011 (5)
Juni, 2011 (11)
Maj, 2011 (4)
2010
December, 2010 (4)
November, 2010 (4)
Oktober, 2010 (13)
September, 2010 (2)
August, 2010 (4)
Juli, 2010 (1)
Juni, 2010 (10)
Maj, 2010 (2)
April, 2010 (1)
Februar, 2010 (1)
Januar, 2010 (2)
2009
December, 2009 (4)
November, 2009 (4)
Oktober, 2009 (3)
September, 2009 (7)
August, 2009 (7)
|