22-07-2011 - 04:52
Skrevet af hermanstaxa
24.dk gruppen ROIT, har en aldeles løgnagtig skribent kaldet Krusse.
------------------------------ Min blog er flyttet over på min hjemmeside ===> http://www.tinyurl.dk/28245
http://www.freewebsite-service.com/hermanstaxa/forside.php-------------------------------- Denne " krussedulle " har i en kommentar skrevet ...krusse
moderator
Krussedulle
Politikerne må stå for skud til mangt og meget og ja.....osse computerspil.
Nu kan jeg slet ikke fordrage ham Søren Espersen... tidl. nazi-medlem. Så hans ord giver jeg intet for.
Pia K som den kontroversielle politiker hun er, har selv bedt om den slags 'spil'. Jeg er sikker på at hun får mange sko i hovedet... MEN det er altså KUN et spil.
------------------------------------
Søren Espersen har bedt mig sende denne mail til den ansvarlige for ROIT, som er Lone Kickel, det har jeg gjort. Komentaren var nemlig ikke fjernet på trods af, at flere har gjort opmærksom på den løgnagtige påstand. -----------------------------------
Tusind tak fordi du gør mig opmærksom på dette…. Jeg ville være dig taknemmelig, hvis du vil sende dem dette resumé af Østre Landsrets dom af 24. Februar 2004
Med venlig hilsen
Søren Espersen
Resumé af Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 -
Søren Espersen v. Tjeck Magazine
Landsretsdom ændrer byretsdom:
Socialdemokratisk magasin dømt
for injurier mod Søren Espersen
Det socialdemokratiske magasin, Tjeck Magazine, er ved Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 dømt for usandt at have beskyldt Søren Espersen for at have været medlem af nazistpartiet, DNSB.
Østre Landsret ændrer dermed endeligt den dom, som blev afsagt den 19. februar 2003 af Københavns Byret, hvori det socialdemokratiske magasin, Tjeck Magazine, var blevet frifundet for at have viderebragt de falske og usande oplysninger.
Ved Østre Landsrets enstemmige dom fik Søren Espersen medhold i, at de udsagn, der var trykt i Tjeck Magazine i november 2001, var ubeføjede.
De falske udsagn lød i Tjeck Magazine således:
"Søren Espersen "står ... opført som medlem af det danske nazistparti, DNSB (det danske nazistparti, red.). En ære, han blev tildelt for sine fortjenester."
"Ved udgangen af 1988 tildeler Jørgen Nielsen et såkaldt B-medlemskab af DNSB til Søren Espersen for hans fortjenester."
"Ved selve ansøgningen erklærer ansøgeren ... at han har kendskab til og accepterer DNSB's politiske program og organisatoriske opbygning."
Ved Østre Landsrets dom af 24. februar 2004 er Søren Espersen endvidere tilkendt en tortgodtgørelse på 25.000 kroner samt tilkendt 10.000 kroner i omkostninger til offentliggørelse af, at udsagnene er kendt ubeføjede.
Under sagen havde Tjeck Magazine yderligere gjort gældende, at domfældelse ville være i strid med Den Europæiske Menneskerettighedskonvention art. 10 om ytringsfrihed. Dette fik Tjeck Magazine ikke medhold i.
Med venlig hilsen
Søren Espersen Medlem af Folketinget
Member of Parliament
Qvi desiderat pacem, praeparet bellum
www.sorenespersen.dk

Tags: grupper, injurier, roit, taxaliv, df, lone kickel, søren espersen, krusse, hermanstaxa, politik, løgn
22-07-2011 - 04:55
Skrevet af ronaldo
Ret skal være Ret ..
Og hvis jeg var Lone K. Ville jeg omgående sørge for at krusse var fortid.
Og mon ikke også 24 Timers Moderator burde se på det.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:01
Skrevet af marsterleon
Hermanstaxa Krusse er en udemærket debatør og det kan da godt være at alle anklagerne imod Søren Espersen ikke er rigtige men det går vel lige op med alle de politiske tilgriner historier han har været med i - men selvføleligt er dårligt omtale jo ganske gratis :o)
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:04
Skrevet af hermanstaxa
Ronaldo.
Jeg kender ikke Lone Kickel og ved ikke hvad standarder hun anlægger ?
Men nu har hun da fået chancen for, at rette op på det tvivlsomme renome denne gruppe har fået.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:05
Skrevet af hermanstaxa
Masterleon.
Der er ganske givet en verden til forskel i vores opfattelse af, hvad en god debattør er.
Når man imod bedre vidende udspreder falske anklager, så er man en simpel løgnagtig skiderik. De findes altså også i hun køn.
Det kan godt være ???????
Er du dum i hovedet, eller gider du bare ikke læse et domsudskrift ?
Jeg ved ikke hvad " tilgriner " betyder ?
Så hvad er det, der går lige op ?
Du bør holde op med det fordrukne sludder og holde dig til nogle fakta.
Du bestrider på ingen måde, antydningens kunst.
SØREN ESPERSEN
22-07-2011 - 05:09
Skrevet af alpha-gamma
Desværre er nogle individer sådan indrettet, at deres parasitære afstumpethed OG løgne, er et af redskaberne for, at fremme deres egne interesser, når de ikke kan andet..... OG ikke har andet...... ;-)
En løgn bliver ALDRIG mere sandfærdig af, at blive gentaget!!! Såddan som det er forsøgt IGEN overfor Hr. Søren Espersen..... Den sidste forbandet løgnhals er desværre ikke født endnu.....
Desværre er løgn, desinformation o.l.: et af de mange politiske redskaber useriøse politiske individer bruger for, at miskreditere og kompromitere, deres modstandere...... (Frit efter bogen om KGB). M.v.h. A.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 05:45
Skrevet af hermanstaxa
alpha - gamma
citat -Desværre er nogle individer sådan indrettet, at deres parasitære afstumpethed OG løgne, er et af redskaberne for, at fremme deres egne interesser, når de ikke kan andet..... OG ikke har andet...... ;-)
- citat slut.
Ja, det må du nok sige.
Se nu bare min private Storcker, der har forfulgt og chikaneret mig i fem år.
Nu kalder han sig ludvig14, men blev sidst smidt ud af 24.dk, som hrhr. Før det har han haft utallige andre fake nicks.
Geniet satte tre indlæg på for, at skubbe mig ud af nyeste indlæg.
Han har så også en " hjemmelavet " påstand om nazister, som han på ½ time trykkede op på mest læste listen, så er man altså mentalt underfrankeret. *gg*
Desværre kommer han jo ud, af og til, fra sin behandling og det får vi sandelig, at mærker på bloggen, lige indtil 24.support får øje på ham igen og smider ham ud igen - igen.
Men der vist ferieafløsere på.
Så nogen fyrer løgnagtige injurier af og hrhr / ludvig14 har ikke noget liv !
Det er triste tilstande.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 06:55
Skrevet af thorfinns
Man skal ikke beskylde Søren Espersen for at være Nazist, oven i købet! Den stakkels mand har rigeligt på sin samvittighed, i forvejen!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 07:48
Skrevet af lone kickel
Den omtalte traad i gruppen ROIT er slettet.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 08:58
Skrevet af marsterleon
Hermanstaxa om jeg er dum vides jo ikke med bestemthed og jeg må jo aligevelle havde ramt dig på din ligtorn, men du har din mening og jeg har min deri ingen slinger i valsen.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 09:04
Skrevet af estrup
Hermanstaxa om jeg er dum vides jo ikke med bestemthed
Det kan du have ret i... Men tager man dine indlæg i 24timer som grundlag for vurderingen er der vist ingen tvivl.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 10:29
Skrevet af udmeldt
Kan du ikke give Søren Espersen et frikort til din Taxa ... ?
For svie og smerte ... !
P.S Krusse er da en god skribent ...
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 10:59
Skrevet af hermanstaxa
Thorfinns.
Du skriver - Den stakkels mand har rigeligt på sin samvittighed, i forvejen! citat sllut.
En besynderlig antydning, at frembringe til en berigtigelse.
Tæver du stadig din kone ?
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:02
Skrevet af hermanstaxa
Lone Kickel.
Tak for det.
Jeg påskønner din undskyldning via mail.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:06
Skrevet af hermanstaxa
masterleon.
Nu var jeg ikke klar over, at dit formål med, at skrive kommentarer er, at ramme nogen ?
Det sætter unægteligt dine skriverier i relief !
Mht. din mening, så betyder den mindre end lidt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:07
Skrevet af thorfinns
Netop!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:09
Skrevet af hermanstaxa
Estrup.
Hej Carl.
Jeg kan helt tilslutte mig din vurdering af leons åndelige habitus.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:14
Skrevet af hermanstaxa
Tumpe.
Du skriver ....
Krusse er da en god skribent ...
citat slut. ----------------------
Tillad mig, at være meget uenig i din smagsdommer virksomhed.
Men Krusse vil sikkert sætte pris på din anbefaling.....
Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:14
Skrevet af jetset
Sådan kan det gå, når hun nu har så meget på hjertet - at sidde højt på en pidestal for at pege fingre af alle dem, hun er uenig med og svine dem til på det groveste i et havnerarbejdersprog er ikke acceptabelt. Jeg vil håbe, at dette må være en lærestreg, hvis ikke så må hun sendes på et tyrkisk ophold, sproget beherskes.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:29
Skrevet af hermanstaxa
Jetset.
Jeg tror ikke " hun " er modtagelig for lærestreger.
Men den omtalte tilsvining, hun udfører i gruppen ROIT, burde medlemmerne af gruppen vel sætte en stopper for ?
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:31
Skrevet af jetset
Ja, det mener jeg også, og det kommer måske på et tidspunkt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 11:55
Skrevet af hermanstaxa
Jetset.
Tja --- det må jo være op til medlemmerne i ROIT om de vil slås i hartkorn med hendes udgydelser.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:44
Skrevet af udmeldt
Hermanstaxa
Samme blog indlæg i denne blog fra mig, som i en af dine tidligere blogs om samme emne.. "Jeg har ikke skrevet en skid mere end hvad enhver kan læse sig til overalt på nettet. Mine påstande holder stik og de er der linket til i den nævnte tråd.
Du er kun ude på en ting.. Støbe kugler, få opmærksomhed.
Du er så indædt DF´er, at det er til at brække sig over!
Men INTET at det jeg har skrevet om Søren Espersen, er usandt.. INTET Derfor ærgrer det mig at du fik lokket stifter i en fælde med dit gylle-snak og kopierede mails fra Søren Espersen, som jeg yderst mistænkelige!!!
Føj at du ikke kan få dig et liv, i stedet for at sidde her på 24.dk og lave ravage om og om igen
SUK!"
Ved du hvad? Du er lige så stor og indædt racist som Søren Espersen, når I ser eller hører om en muslim!! Sikken dog et snæversyn!!
Vor herre til hest. Håber du fik tilfredsstillelse af at få dine seneste blogs fabrikeret så alle dine BLÅ venner kan klappe dig på skuldrene. KUGLESTØBER af rang, er hvad du er. Jeg har ALDRIG skrevet noget som helst, man ikke kan finde i medierne. Google er din og min ven!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:51
Skrevet af udmeldt
Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
Ja - Helt korrekt, det gør jeg ...
Vil hellere læse Krusses indlæg end køre med Taxa hos dig, Hermanson
;-)
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:52
Skrevet af udmeldt
DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen: LINK DF-pressechef taber nazi-retssag
RITZAUS BUREAU - Onsdag den 19. februar 2003, 00:00 | Opdateret: Onsdag den 15. november 2006, 22:44
1226Del
Dansk Folkepartis pressechef, Søren Espersen, har tabt sin injuriesag mod bladet Tjeck Magazine, som havde skrevet, at Søren Espersen har været medlem af det danske nazistparti, DNSB.
Dansk Folkepartis pressechef mener, at oplysningerne er ærekrænkende, men Københavns Byret fastslår i en dom, at "der alene er tale om viderebringelse af faktuelle oplysninger".
Søren Espersen pålægges derfor at betale Tjeck Magazine 15.000 kroner i sagsomkostninger.
Det LO-ejede ungdomsblad beskrev kort inden folketingsvalget i 2001 i artiklen "Pia's pressechef i naziarkiv", at Søren Espersen i perioden fra 1988 til 1992 stod opført som såkaldt B-medlem i nazisternes arkiv.
Igen..Man kan google sig til meget!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 13:55
Skrevet af udmeldt
Jeg synes du skal have disse godbidder med fra Stifinders storcharmør: tumpe medlem John Online: JA Indlæg: 1122 Send mail Islam i Danmark maa välge side nu 18-07-2011 - 16:38 Søren Espersen er en lille opkobling, der engang i tidernes morgen var "rød VS´er" OK - Man har lov til at ændre mening, det er ikke det ... Så har han i øvrigt tætte forbindelser til DNSB i Greve ... Som flittig læser af deres medlemsblad ... En fin mand ... ;-) Du skal heller ikke snydes for dette: nimzowitsch medlem Aron Online: NEJ Indlæg: 121 Send mail Islam i Danmark maa välge side nu 18-07-2011 - 22:15 Espersen var fra 1988 til 1992 var B-medlem hos de danske nazister. Espersen anlagde sag og krævede 25.000 kroner i erstatning. Søren Espersens har forklaret, at han stod på listen, fordi han fik nazisternes blad i forbindelse med sit arbejde som journalist. ESpersen blev dømt i byretten, men senere frikendt i landsretten. Dette ændre dog ikke ved hans forklaring om at han stod på listen i nazipartiet, hvad så grunden måtte være. Præstefætrene og Søren Espersen, har en fortid i Den Danske Forening, der havde så tætte bånd til Johnni Hansen og hans nynazister, at nynazisterne blev brugt som bodyguard når foreningen holdt møder og der var ballade i luften. Den fortid siger alt om den mand.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:14
Skrevet af udmeldt
DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen:LINK DF-pressechef taber nazi-retssag
RITZAUS BUREAU - Onsdag den 19. februar 2003, 00:00 | Opdateret: Onsdag den 15. november 2006, 22:44
Det er korrekt, at Søren Espersen ikke fik medhold i byretten, men det fik han i landsretten.
Da der ikke har været søgt 3. instans-bevilling og sagen ikke er prøvet ved Højesteret, så er det Landsrettens ord, der gælder.
Hvor er det trist at nogle er så optændt af had at de fremstår som tumper.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:36
Skrevet af udmeldt
Jamen selvom han i anden omgang vandt sagen, var han jo stadig medlem af det danske nazistparti, DNSB. Det kan enhver læse sig til, hvis de søger det på nettet.
Det er sådan set det jeg notere i den tråd, som Herman er kammet over. Det er der intet galt i at skrive. Like it or not!
Spørgsmålet er hvem der er mest hadefuld? Jeg ved det godt!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:39
Skrevet af hermanstaxa
krusse.
Uanset hvad du kan læse på " nettet " ( hvor mange af dine ligesindede også kan findes ), så er det dig der har skrevet den løgnagtige påstand og det er du ansvarlig for.
Resten af dit udenoms snak er ikke værd, at forholde sig til.
At du tilmed nu kalder både Søren og jeg for racister, siger alt om din ynkelighed.
Jeg har arbejdet sammen med muslimer siden 1967 og kender nok mere til det emne, end du gør og vil du tænke dig ! Jeg har sandelig muslimske venner ....ups.
MEN TIL FORSKEL FRA DIG :
Så undersøger jeg tingene grundigt, før jeg skriver noget.
Jeg behøver ikke anklage nogen med falske anklager.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:44
Skrevet af hermanstaxa
Tumpe.
Du skriver .... Tumpe anbefaler Krusse, som skribent ! ! ! !
Ja - Helt korrekt, det gør jeg ...
citat slut. -----------------------
Jamen du er en PRAGTBLOGGER.
og smag kan jo ikke diskuteres
Må i hygge jer samen i to *gg*
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:50
Skrevet af hermanstaxa
Krusse 2 svar.citat - I dag! - 13:52Skrevet af krusse DU glemte lige at S.E. rent faktisk TABTE denne del af sagen:citat slut.Ja og derfor blev sagen anket og vundet i Landsretten, hvor SE blev tilkendt erstatning.
Din syge måde, at argumentere på, minder om Goebbels, der kunne sige.
HITLER blev demokratisk valgt.
Det er fuldstændig ude i hampen, at du vil give skylden for dit platskriveri, på alle andre, lige fra Domstole og til Google.
Du er simpelthen så ynkelig, at det i sandhed er en ynk.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:51
Skrevet af udmeldt
Hvis man skal bruge en retslig afgørelse som bevismateriale, så er det ikke nok at henvise til den halve sag.
Det vil være mere ærligt at referere til sagens endelige afgørelse?
Det kan da godt være, man er uenig i sagens afgørelse, men det er da uvederhæftigt at referere til det, man synes det skal være og ikke fakta.
Man kan ikke forsvare sin handling med, at man kun har refereret den første dom, når denne dom bliver anket, og derefter omstødt.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 14:57
Skrevet af hermanstaxa
Esmarelda.
Som du dog kan sige det !
Tumpe, som strorcharmør *gg*
Jamen jeg kan se de hygger sig i de grupper.
Kvaliteten af debatten, skal man nok forbigå i larmende tavshed uha - uha.
nimzowitsch har jeg heldigvis ikke stiftet bekendtskab med.
Men han er jo helt på bundniveau, sammen med krusse.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 15:02
Skrevet af hermanstaxa
Esmarelda 2 svar.
Krusse må siges, at leve i sin egen ego centreret verden.
Småting, som Domme og Domstol er åbenbart noget hun føler sig hævet over.
Det er ganske fantastisk, at hun kan være så naiv.
Hun ser alt, hører alt - men opfatter intet.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 15:52
Skrevet af hermanstaxa
Louise1937.citat -
Hvis man skal bruge en retslig afgørelse som bevismateriale, så er det ikke nok at henvise til den halve sag.
Man kan ikke forsvare sin handling med, at man kun har refereret den første dom, når denne dom bliver anket, og derefter omstødt.
citat slut.
Det er det helt rigtige udtryk du bruger Louise.
Når man handler og skriver, som krusse, så er man - UVEDERHÆFTIG.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:00
Skrevet af udmeldt
Jeg kan kun give dig ret Herman.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:07
Skrevet af udmeldt
Og kald så mig løgnagtig skribent en gang til. NEJ du.. Jeg forholder mit til sandheden - Selvom den kan være ilde hørt!
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:40
Skrevet af udmeldt
Hold da helt kæft for den dårlig debat-stil alle I Søren Espersen fans lægger for dagen ...
Perfide, uintiligente og det som er værre ...
Kan I ikke tåle sandheden kommer frem om Søren Espersen ?
I er sq nogle sølle skrog ...
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 16:41
Skrevet af hermanstaxa
Jeg har nu desværre været nødsgat til, at blokere krusse, hvilket er mig meget imod.
Men krusse har nu allieret sig med en blogterrorist, der også udspreder alverens gylle.
Krusse var nu begyndt, at skrive visse personnavne på og beskylde mig for alverdens ting, som er en direkte afskrift af Psykopatren MTS sædvanlige nonsens.
Det vil jeg ikke lægge blog til.
Men det viser desværre, at krusse IKKE er interesseret i debat, men kun, at sprede alverdens ondsinde vandrer historier omkring sig for, at få opmærksomheden væk fra hendes andre " løgnagtige " påstande.
Det er beklageligt, men jeg kan ikke sidde og vogte på, at hun udfører person chikane, både imod mig og andre. Jeg syntes faktisk, at hun har fået meget lang snor.
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 17:37
Skrevet af udmeldt
Du er da enormt sart, Hermanson -
Er det også sådan du driver din Taxa kørsel ?
;-)
Mvh John
BERIGTIGELSE vedrørende falske anklager imod Søren Espersen DF.
22-07-2011 - 18:23
Skrevet af hermanstaxa
Kære tumpe.
Måske skulle du lige lære, at stave til uintelligente, inden du ruller charmen ud ?
At netop du vil være smagsdommer omkring debat stil, er yderst morsomt, når man ser dine indlæg *gg*
koms 2.
Nej, jeg er ikke spor sart, men nok den mest udsatte på 24.dk
Op til flere sociopater, har i op til 5 år, sat sig for, at chikanere mig, det gælder Psykopateren, som krusse nu har allieret sig med.
Ligesom du kan se hrhr / ludvig14 husere på bloggen.
Så jeg tror slet ikke de behøver din hjælp.
Prøv, at forholde dig til emnet.
|
 |
2011
Juli, 2011 (5)
Juni, 2011 (11)
Maj, 2011 (4)
2010
December, 2010 (4)
November, 2010 (4)
Oktober, 2010 (13)
September, 2010 (2)
August, 2010 (4)
Juli, 2010 (1)
Juni, 2010 (10)
Maj, 2010 (2)
April, 2010 (1)
Februar, 2010 (1)
Januar, 2010 (2)
2009
December, 2009 (4)
November, 2009 (4)
Oktober, 2009 (3)
September, 2009 (7)
August, 2009 (7)
|